|

استایل شاعرانه "شادی مختاری" با صندل مردونه در خارج؛ خانوم بازیگر سیندرلای فالووراشه!

shadi mokhtari  shayanews

شادی مختاری بازیگر جذابی می باشد که بعد از شهرت عکسای زیادی تو اینستاگرامش منتشر میکنه و اینبار هم یه عکسای با جذبه گذاشت که شاعرانه بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شادی مختاری بازیگر جذاااب و خوش نقشی می باشد که شباهت بسیار زیادی هم به بازیگر پر حاشیه سینما یا همون همسر تتل خان، خانوم سحر قریشی دارد. وی که با بازی در سریال جزیره حسابی خودش رو کشید بالا و معروف شد حالا به یکی از هنرمندان شاخی تبدیل شده که قیافه گرفتنش بیشتر از هنرش شده!!

حالا شاید بگین چقدر منفی گفتی! خیر اینا منفی بافی نبود بلکه واقعیتی بود تلخ که با نگفتنش چیزی حل نمیشه. شادی مختاری هنوز بعد از جزیره در کاری دیده نشده و با وجود اینکه از بورس افتاده ولی همچنان در اینستاگرام غرور بسیار زیادی برای کاربران داره. البته که وقتی خانوم بازیگر تو مصاحبه میگن قبل از جزیره گروه ماکان بند رو حتی نشنیده بودن، باید هم انتظار داشت برای مردم عادی سیس عقاب بیان!

البته که قصده دفاع از ماکان بند نیست و خیلی ها هستند که حتی یکبار هم ماکان بند گوش ندادن اما مگه میشه حتی اسم ماکان بند رو هم نشنیده باشی؟! بگذریم! شادی مختاری در اینستاگرام تصاویر بسیاری از خود منتشر می کند که در ادامه جدیدترین آن را مشاهده می کنید. ناگفته نمونه بسیاری از کاربرانم که هوادار وی بودند او را به سیندرلا تشبیه کردن، حالا چرا خدا داند!

Untitled

Untitled

دبی گردی خانوم خانوماااا

شادی مختاری ته چهره ای هم به سحر قریشی داره اما خب عمل زیبایی داشته و چهره نچرالی نداره اما باز با این حال خوبه که از فیلترهای اینستایی استفاده نمیکنه چرا که دیگه مد شده و یا کمبود اعتماد به نفس رایج شده که بسیاری از خانوما حتی با وجود عمل و آرایش هم باز از فیلتر استفاده میکنن که چندان جالب نیست! مثل خانوم مریم عصومی!

شادی مختاری به بسیار اهل گشت و گذار هم می باشد به خصوص از نوع خارجیش و به تازگی هم امارات رفته و در دبی تصاویر خود را به اشتراک میگذارد. در ادامه قسمتی از گالری گردی شادی خانوم رو می بینیم.

Untitled

شادی مختاری چهره ای جدید برای ستاره شدن یا شاخ شدن!

شادی مختاری از فعالین اینستاگرام است و تصاویر بسیاری از خود منتشر می کند. پیج این بازیگر خوش چهره بعد از بازی در جزیره خیلی زود به 158 هزار دنبال کننده رسید و حالا کامنت های خانم خانما پر شده از قربون صدقه کاربران و فن پیج هایی که عاشق و شیفته شادی مختاری هستند.

Untitled

بیوگرافی جذاب شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد. شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد.

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

ازدواج خانومِ جذاب

شادی مختاری ازدواج نکرده و احتمالا هم ازدواج نخواهد کر چرا چون ظاهرا متاهل بودن در میان خانم وآقاهای بازیگر جلوی پیشرفت کاریشون رو میگیره و نمیزاره به خصوص خانم ها پیشنهاد کاری زیاد داشته باشند مثل خانم سحر قریشی!!!

Untitled

شادی مختاری پس از 3 سال گذراندن دوره‌های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال "سایه بان" به دنیای هنر شناسایی شد.

سایه بان یک مجموعه تلویزیونی پنجاه قسمتی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌است این سریال از شبکه دو سیما پخش شد. تیتراژ این سریال را محسن چاوشی اجرا کرده‌است.

از خبرنگاری تا بازیگری

قبل ورود به دانشگاه در یکی از خبرگزاری های کشور کار کردم تا اینکه تصمیم گرفتم وارد عرصه بازیگری شوم به همین دلیل بعد از کلاس بازیگری ، خبرنگاری را رها کردم.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی