|

"مونا کرمی" تو بازار داغ مجازی چه عکسای خفنی میذاره؛ یجور با نقشاش فرق داره پَر ریزون!

mona karami shayanews

مونا کرمی بازیگر نقش آرزو همسر سهراب می باشد که خیلی زیاد اهل عکس و طبیعت گردیه اما به تازگی تصویری خانومانه از خود منتشر کرد که جالب بود.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مونا کرمی از بازیگرای جذاب و تازه دیده شده در این عرصه می باشد که البته شروع خوبی داشت چون در سریال خوبی ایفای نقش کرد. مونا کرمی با بازی در سریال "از سرنوشت" در نقش همسر سهراب به خوبی شناخته و معروف شد در جدی که حالا خانوم بازیگر بیش از 130 هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد. مونا کرمی مثل خیلی از همکارانش راه و چاه بیشتر دیده شدن رو یاد گرفته و با انتشار فیلم و عکس های گاه و بی گاه خودش کلی هوادار پیدا کرده.

خانوم بازیگر از چهره های نچرال سینماست که با این وجود واقعا زیبایی خاص خودش رو داره و البته اعتماد به نفس کافی رو هم داره چرا که دیگه انگاری مد شده خانوم ابتدا میرن زیر تیغ جراحی زیبایی و بعد وارد عرصه سینما میشن! اما از اونجایی که از سرنوشت به تازگی تموم شده هنوز حال و هوای این بازیگر داغه و میتونه به راحتی با فعالیت زیاد در اینستا خودش رو روی بورس نگه داره تا کار بعدی رو وارد شه و بازی کنه.

در ادامه سلفی جدید خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که با موهای فر و بلوند خود خودنمایی می کنند!

مونا کرمی

نظر کمتر دیده شده از بازیگر در رابطه با پوشش تو فیلما و اینستا!

مونا کرمی همانند خیلی از همکارانش و هم سن سالاش قطعا تیپ و ظاهرش با اونچه که در تلویزیون و کاراکتر ها می بینیم فرق داره و به روز میپوشه. اما باز خوبیش اینه هنوز وارد مراحل نامتعارف نشده و کم و بیش سعی داره تا هم حسابی دیده بشه و هم جنجالی نباشه!

مونا کرمی در مورد اینکه پوشش او در تلویزیون بسیار با چهره واقعی اش تفاوت دارد گفت:

خب ببینید هر کشوری با توجه به قوانین اش یه سری محدویت هایی دارد و کشور ما هم همین طور است ما داریم تو کشورر اسلامی زندگی می کنیم و تلویزیون نمیتوانیم با همین پوشش خودمون ظاهر شویم و باید با پوشش اسلامی ظاهر شویم.

278439715_661165178276449_283673495944336572_n

و در ادامه در مورد پوشش خود گفت:خب فکر می کنم این خودش یه ذره تأثیرش خیلی زیاده. مثلا من واقعا سر بعضی کارامون خیلی پیش می اومد که بازیگرا و همکارا بعد اینکه لباسمو عوض می کردم و گریمو پاک می کردم منو نمی شناختند. خودمم موافقم چهره ام خیلی فرق میکنه و متفاوت می شود.

Untitled

رفیق فاب و پایه عشق و حال مونا کرمی!

مونا کرمی برخلاف خیلی از بازیگرای الانی که با همدیگه هر روز یه جایی رو دارن گز میکنن فقط یه پایه ثابت واسه گشت و گذاراش داره و اونم کسی نیست جز "جوانه دلشاد". گویا رابطه دوستانه بین این دو بازیگر از همبازی بودنشون تو سریال "حوالی پاییز" آغاز میشه و تا همین الان هم ادامه داره و مونا کرمی هم به غیر از داداشش که پایه رفتن به هر جای دنیاست، با جوانه خانوم خییییلی نداره.

برادر مونا کرمی که اسمش مجیده یه خواننده نوپاست و حسابی هم عزیز دلِ خواهرشه. مونا خانوم اینقد داداشش رو دوست داره که به هر بهونه ای سعی میکنه یه نمادی از عشق بینشون رو به رخ مخاطباش بکشه. چند وقت پیش هم با انتشار یه کلیپ باحال که همخونی این دو تا خواهر برادر جون جونی رو نشون میداد، اینستا رو ترکوند و تبلیغ آهنگ برادرش هم تو پیج خودش کرد.

monakaramiofficial_1656594127_2

مونا کرمی و استعداده جذابش!

اما مونا کرمی برخلاف اونچه که فمر میکنید و به چهرش میاد که دختری آروم باشه، اتفاقا به شدت شیطونه و در صفحه اینستاگرامش عکس های باحال زیادی از خودش میذاره.

خانوم بازیگر بسیار زیاد اهل گشت و گذاره و با توجه به اینکه استعداد ژست گرغتنم داره در نهاتی عکساش واقعا جذاب میشن! حالا شاید بگین بابا اینا بازیگرن خب معلومه که بلدن ژست بگیرن اما سخت در اشتبهید چرا که مثلا خانوم فریبا نادری اصلاااا ذره ای از فیگور گرفتن چیزی نیمدونن و به شدت عکساشون تکراریه و خب از اونجایی هم که خیلی علاقه دارن تصاویر زیادی منتشر کنن پیجشون شده پر از عکس هایی که کُپ همن و این موضوع میشه برای کاربر تکراری و خسته کننده!

Untitled

Untitled

Untitled

بیوگرافی جالب مونا کرمی

مونا کرمی متولد 18 آذر 1369 در گلستان ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند.

اولین بار در سال 1378 وقتی 9 ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد.

خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه 1 بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    کافی یه بازیگر یه نقشی بازی کنه که دیده بشه دیگه از اون به بعد با کلاه میاد بیرون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی