|

سِت چشم درار لاک و گوشی زنِ شاهرخ استخری چه لامصبش کرد؛ رفیقش مثل ناف اروپا پوشیده!

shahrokh estakhri shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استری می باشد که یه مدت انگار اصلا وجود نداشت اما حالا بیشتر از هررر کسی وجود داره و اینستا دستشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاهرخ استخری از بازیگرای جذاب و کاربلد سینماست که البته بیشتر ایشون رو در تلویزیون و سریال های جعبه جادویی دیدیم اما خب با همون چند تایی که بازی کرد حسابی ترکوند و مخاطب رو مثل آهنربا چسبوند به خودش. اما شاهرخ استخری تو چند سال اخیر حواشی بسیاری رو از طریق همسرش داشته که خب البته خودشم درشون دخیل بوده و اصلا با هماهنگی و برنامه خود شاهرخ استخری همچی جلو رفته!

حالا شاید بگین مگه چی بوده و این حرفا. عرضم به حضورتون که شاهرخ خان استخری تا همین چند سال پیش هیچ رد و نشونی از همسرشون در فضای مجازی نشون نمیدادن جوری که انگاری همه لولو خرخره هستند و همسر ایشون هم سیندرلا! اما کم کم با شاخ شدن های کشکی در اینستاگرام و درآمدهای هنگفت و رقم بالا کم کم شاهرخ خان و خیلی از چهره های دیگه هم بیخیال شدن و راه اومدن.

حالا همسر شاهرخ خان یعنی خانوم سپیده بزمی پور از بلاگر های بسیار شاخ در این سرویس هستند که فعالیت به شدت زیادی هم دارند. در ادامه جدیدترین تصویر از ایشون رو مشاهده می کنید که همراه با رفیق جانش گرفته.

estakhrifamily_1663233899

وقتی فالوورا از خجالت خانوم خانوما و سبک پول درآوردنش در میان!

سپیده بزمی پور دو تا دختر به نام های پناه و نبات داره و ظاهرا تنها جایی که گوشی به دست نیست موقع شب تا صبح خواب خودشه چرا که از هر کار بچها عکس و فیلم میذاره با توضیحات کااامل که حالا ممکنه خالی بندی هایی هم چاشنی کار شده باشه!

پناه دختر بزرگتر این خانواده هستش که ظاهرا به گفته باباش علاقه زیادی به عکس انداختن نداره اما با این حال تو پیج مامان جانش فَت و فراوونه از عکس های پناه خانوم که انگاری به خواسته خودش نیست! حالا در ادامه پست جدید سپیده بزمی پور رو مشاه ه می کنید که برای ایجاد پست حتی مجبور شد پناه رو سانسور هم کنه اما تولید محتواااش مختل نشه!

خب پست رو دیدم و حالا پست شاهرخ استخری رو مشاهده می کنید که این گفته هارو نوشته و کامنت های کاربرانی که واقعیته اما خب انگاری تولید محتوا و اینستاگرام اهمیت بیشتری داره!

Untitled (1)

کپشن پست شاهرخ استخری

یه چیزی بگم؟

این تیکه‌ی قلبم (پناه) خیلی دوست نداره عکس بگیره مثل بچگی‌‌های خودم دیشب ازش خواهش کردم بیاد چونکه میدونم چقدر مورد لطف شما عزیزان هست.مرسی که انقدر هوای ما رو دارین

estakhrifamily_1630656676

زار و زندگی لوکس و حسابیه شاهرخ استخری!

انتشار تصاویر و لحظات زیبای هنرمندان و خانواده شان برای مردم جالب و دیدنی است اما اینکه راه به راه از هر لحظه چیزی برای انتشار داشته باشی و دائم در حال فخر فروشی باشی حتی برای طرفدارانشان هم کم کم خسته کننده شده و صدایشان در می آید.

به قول برخی از کاربران ظاهرا آقای استخری و خانم بهاره رهنما برای نشان دادن و کلاس گذاشتن مسابقه گذاشته اند!

در ادامه ویدیویی از منزل لوکس آقای بازیگر را مشاهده می کنید که همسرشان برای همین قرتی بازی های مجازی گرفته و به اشتراک گذاشته اند.

وقتی سپیده خانوم حتی فاز دِپشم با کلاسه!

همسر شاهرخ استخری  که چندی پیش از بلژیک برگشته بود در این یادداشت بلند خطاب به دنبال کنندگانش نوشت: که لحظه ای آن ها را فراموش نکرده و مدام به یاد آن ها است.

او تاکید کرده است که در حال تلاش است تا خودش را جمع و جور کند. سپس از دنبال کنندگان اش خواسته تا باز هم وضعیت او را درک کنند و همراهی اش کنند.

سپیده بزمی پور نگفته که چه اتفاقی برای او رخ داده است، اما دنبال کنندگان اش مدعی اند که او پس از بازگشت از بلژیک و دور از پدر و مادرش دچار افسردگی شده است.

ezgif.com-gif-maker+(7)

estakhrifamily_1628423103_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی