|

شُل مغزی "ریحانه پارسا" وقتی سوار تَنه شد و پرید تو آب؛ مجنون بازی تو مترووو!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا ریحانه پارسا از بازیگرای مشهوریه که البته چندان خوش نام نیست و به تازگی هم تصویری منتشر کرد که آدم میمونه چی بگه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ریحانه پارسا از بازیگرای سابق ایران محسوب میشه که در حال حاضر فقط بازیگر اینستاگرامه و با انتشار تصاویر خود تونست جذب فالوور کنه. البته که ریحانه پارسا به تنهایی اونقدرا جذاب نیست که بتونه اینهمه کاربر رو به سمت خودش بکشونه بلکه از راه های مختلف و به در و دیوار کوبیدن خود و برهنگی تونست تا به این جای کار برسه. ریحانه پارسا در مدتی که از ایران رفته بارها و بارها تغییر رویه داده در مشغله هایی که داره، اما ظاهرا هیچ کدوم به درد بخور نبودن!

خانوم بازیگر که حالا برای خودش نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده داره شده صاحب صحبت و برای هررر موضوعی نظری میده که خب چندان جالب نیست حالا چون تو یا هر کس دیگه ای تعداد فالوور بالا به دست آوردین در رابطه با هر موضوعی نظر بدین! 

از این ها که بگذریم ریحانه پارسا تصاویر بسیاری از خودش منتشر میکنه که نشون میده خیلیاشونم همینجوری الکیه اما خب جهت جلب توجه و اینکه کلا ریحانه خانوم بیش فعال هستند این حرکاتو میزنه. در ادامه یه عکس مثلا هنری در حالی که هیچ مفهومی نداره مشاهده می کنید که طبق معمول ریحانه حس خوشتیپی بهش دست داده یه عکسی گرفته.

unknown_309084745_1537076803372727_468806912741438671_n

بی آبرویی های ریحانه پارسا اونور آب!

ریحانه پارسا یه دختر بیش فعاله که اگه راهش باشه از دیوار راست هم بالا میره. البته که خانوم بازیگر خودش هم این موضوع رو علنی تایید کرده اما خب بدیش اینه هر کار بی منطق و بی عقلانه ای که انجام میده اسمش رو میذاره آزادی و بیش فعالی!

ریحانه پارسا حتی تو ورزش کردنشم عادی نیست و از دستگاه ها بالا میره که خب برخی میگن ریحون خانوم چیزی زده و تو حال خودش نیست، برخی هم میذارن پای همون شر بودنش.

ریحانه+پارسا+(3)

ریحانه پارسا اما یه نکته دیگم تو چهرش داره اونم اینه که زیر چشماش با وجود اینکه سن کمی داره اما همیشه تیره و کبوده! که خب این موضوع رو ملت همیشه در صحنه بیان میکنن! در این که ریحانه پارسا چندان اخلاق و رفتار درستی نداره هیچ شکی نیست اما خب گاهی هم ایراد هایی که برخی کاربران میگیرن رو آدم حس میکنه خودشون تمام و کمال عالی هستن و حالا فقط ریحانه فقط زیر چشاش گوده!!! 

reyhaneparsaj_1663306325

پست عجیب ریحانه پارسا برای گلشیفته فراهانی!

اما ریحانه پارسا 21 ساله بود که از ایران رفت و به گفته خود از دست مادر و پدرش و زندانی که در ایران داشت رها شد و رفت! البته اینها همه گفته های ریحانه است و کسی واقعیت رو نمیدونه. ریحانه تا به حال هر کار اشتباهی که کرده انداخته گردن مادر پدرش و به کل خودش شونه از هر کار غلطی خالی کرده!

ریحانه پارسا ظاهرا گلشیفته فراهانی رو الگوی خود قرار داده در صورتی که گلشیفته تنها در ایران کارنامه ای پر بار در بازیگری داد و بعد از رفتنش هم فعالیت های خفن زیادی داشته. اما ریحانه ظاهرا تنها رفتن رو یاد گرفته و برهنگی!! 

ریحانه پارسا یکبار هم توسط گلشیفته حسابی حمایت شد اما به تازگی خانوم بازیگر کوچولو پستی از گلشیفته گذاشت. وی با انتشار متن فراهانی در رابطه با رفتنش خود نیز کپشنی نوشت!

گلی این پست رو گذاشته بود

(یک صبح بیدار شدم

سرم رو بالا گرفتم و

قدم برداشتم بدون مکث….)

هنوز در پیچ و خمِ های این مهاجرتم اما تو جان دلم،گلی جانم،سنگِ صبور همه لحظه های سخت منی…

عاشقتم که تداعی صبر و سازشی

عاشقتم golfarahani

من خوشبختم که روزگاری رو زیست می کنم که تو دَرِش نفس می کشی

الگوی پاک منی، موهبت زندگی منی….

سرم عجیب بالاست

yf

وقتی ریحانه پارسا با دو متررر قد میشه نی قلیون!

البته که ریحانه پارسا ظاهرا داره حسابی رو خودش کار میکنه تا به وزن و جثه ای که در ذهن داره برسه چرا  که خانوم خانوم با قد 1.78 که بین دخترا قدی بسیار بلند محسوب میشه، اونقدری وزن کم کرده که در برخی از عکساش شبیه به نی قلیون شده!

reyhaneparsaj_1659130710

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی