|

خونه هزار متری نرگس محمدی چه رویاااییه ؛ با پری سیمای ستایش سِتیده حالی به حولی!

narges mohammadi shayanews

نرگس محمدی بازیگر جذابی و خوش شانس بوده چرا که هم با ستایش ره صد ساله رو یک شبه رفت و هم با آقای شوهر می تونه حسابی تو سینما نقش بگیره

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نرگس محمدی بازیگر جذاب سینما و تلویزیون که با ستایش شروع کرد و تجربه کسب کرد و به اوج شهرت و معروفیت رسید. نرگس محمدی که تحصیلاتش پرستاری بود و به واسطه مادرش که کامند صداوسیما بود و صد البته خوش شانسی برای حضور در سریال ستایش انتخاب شد و اون زمان هم که همه مردم سریال ببین بودن و یک هفته منتظر می ماندند تا قسمت جدید یک سریال بیاید و بعدش تمام هفته رو درباره اون قسمت حرف می زدند و تحلیل می کردند این موارد باعث شد که بازی نرگس خانوم تو ستایش حسابی به چشم بیاد و به قول معروف ره صد ساله رو یک شبه بره!

البته خانوم محمدی از یک جهت دیگه هم خوش شانس بود چرا که ازدواج نکرد نکرد ولی با شخصی ازدواج کرد که خودش تهیه کننده سینما است و اصلاً تا دلت بخواد تو سینما رانت داره البته نه ازنوع منفیش! علی اوجی که هم بازیگر است و هم تهیه کننده موسیقی و سینما سعی کرده تو کارهای سینماییش حتماً از حضور همسرش هم استفاده کنه و یه جورای زوج اوجی - محمدی جا پای زوج هادی- ناصر گذاشتند.

دفاع جانانه علی اوجی از حضور نرگس محمدی تو آثارش

وقتی نرگس خانوم محمدی آبجی ساراش رو هم معروف میکنه

نرگس محمدی خونوادگی اهل بازیگری و سینما هستند و دوتا داداشاش داره که یه زمانی فیلم کوتاه می ساختن یه آبجی سارا هم داره که اونم رفته کلاس بازیگری و منتظر یه فرصته که بهش داده بشه تا توانایی و استعدادش رو نشون بده.

نرگس هم هر از گاهی عکس و تصویر خواهرش رو در کنار ارسلان قاسمی تو پیجش منتشر می کنه تا یه جورایی به شناسوندن اون کمک کرده باشه. اخیراً هم یه سلف از خواهرش تو صفحه شخصیش بازنشر داد.

سارا+محمدی+خواهر+نرگس+محمدی

البته اینم بگیم که سارا خانوم یکی دوتا تجربه بازیگری هم داشته مثلاً تو سریال در چشم باد و تو یکی از فصل های سریال گاندو حضور داشته. انم بگم براتون که غیر از اینها سارا خانوم محمدی به میکاپ هم بسیار علاقمند است . حتی برای مدلینگ خانوم مریم رهنما میکاپ آرتیست شاخ ایرانی هم دعوت شد و حسابی تغییر کرد. در ادامه تصویر وی را با آرایشی رهنما مشاهده می کنید.

yt

نرگس علاوه بر آبجی ساراش از مامان خانومش هم عکس منتشر کرده و یه عکس سه نفره معروف دارن که هر سه تایی واسه اینکه لمینت دندون هاون مشخص بشه و برقش بیاد تو دوربین انگاری گفتن سییییب!

tfryt

وقتی نرگس خانوم محمدی بعد وصااال حسابی خارج برو شد!

خب نرگس خانوم محمدی رو که میدونیم قبلنا چقدر آروم بد اما در عین حال شیطنتش رو داشت و چشماش برق میزد اما درست بعد از ازدواج این شیطنته مدلش فرق کرد و البته بیشتر شد. نرگس محمدی و علی اوجی اینجوری که نشون میدن و خودشونم میگن خیلی به هم میان و همون درک می کنن که خب وقتی یه زوج در این شرایط باشن قطعا زندگی خوش و خرمی دارن و همون انرژی رو به بیرون هم متنقل میکنن.

نرگس خانوم که تا قبل از ازدواجش تصویری از خارج رفتن نداشت حالا راه به راه تصاویری میذاره که نشون میده رفتن به سفری دوررر! نرگس محمدی همونطور که گفتیم زیاد عکس میذاره که خب این مسافرت های فرنگیشونم خیلی زیاده!

5091107 شطون بلایی نرگس محمدی با رفقای نابش!

نرگس محمدی با خیلی از بازیگرای خانم هم رفاقت و دوستی صمیمی داره. مثل فریبا نادری که رفاقتشون از سریال ستایش شروع شد و حالا به جایی رسید که تقریباً هر روز باهم در تماس هستند و بسیار هم همدیگر رو می بینن.

فریبا خانوم برای تولد نرگس محمدی که همین تو فروردین ماه بود پستی منتشر کرد و نوشت: خودت میدونی چقدر برام عزیزی و دوستتت دارم. اینقدر دوست دارم ک اِنگاری ٢٠ ساله میشناسمت. اخه قند و نباتی خلاصه ک تولدت مبارک خانمِ نرگسِ محّمدی

253

علاوه بر فریبا نرگس و علی دوستی صمیمی با الناز خانم حبیبی دارند. الناز اخیراً فیلم باحالی از شیطونی خودش و نرگس تو صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

 

بیوگرافی نرگ محمدی و آرزوی بزرررگش!

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1364 در پونک تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری میباشد.بیوگرافی نرگس محمدی بازیگر و همسرش [زندگینامه] خانم محمدی اصالتا اهل سراب آذربایجان شرفی و فرزند بزرگ خانواده می باشد و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند. خانوم محمدی اردیبهشت سال 96 با علی اوجی ازدواج کرد.

94

و اما آرزوی بزرک نرگس محمدی.....

از خدا می خواهم روزی آنقد پول داشته باشم که بتوانم یک خانه بسیار بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه در کنار خانوادم با هم زندگی کنیم.

محس ، سارا و مادرم را از ته قلبم دوست دارم و حاضر نیستم یک روز هم از آنها جدا باشم ، خانواده تنها تعمت خدواند به انسان است که تکرار پذیر نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی