|

دانیال حکیمیِ فاصله ها تو اینستا چه خانم بچهای فوکولی داره؛ دُخیش سانتی مانتاله بَددد!

dayana hakimi shayanews

دانیال حکیمی بازیگر پر تعصب سریال فاصله ها یانبار همراه با دخترش دایانا تو اینستاگرام ترکوند و نشون داد با نقشش خیلی متفاوته!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- این شبها داره از شبکه آی فیلم سریال "فاصله ها" رو نشون میده که با وجود گذشت دو دهه ازش اما همچنان پرطرفداره و بیننده رو پای خودش مینشونه! در این سریال آقای دانیال حکیمی مثل همییییشه کاراکتری بسیار مثبت رو ایفا میکنند که البته پلیس نیست چرا که دانیال حکیمی اغلب تو سریالا نقش پلیس رو داشت که واقعا هم بهش میومد و جذاب بود. دانیال حکیمی اما در سریال فاصله ها دیگه بیش از اندازه نقشش مثبته که خب باید گفت گیر و گورایی که تو این کاراکتر برای فرزندش داره در واقعیت و زندگی شخصیش زمین تا آسمون متفاوته.

a

دانیال حکیمی دُخی بزرگ کرده بازیگر و سانتی مانتااال!

خب برسیم به لایف استایل این پدر جذاب که یه دختر به نام دایانا و پسری به نام دانا حکیمی داره. جالبه که اسمای جفت بچهاش شباهت زیادی به خودش دارن و انگاری اصلا مامان جانشون نقشی نداشته! همه این هارو گفتیم و شنیدیم که برسیم به اصل مطلب یعنی دایانا حکیمی که در اینستاگرام فعایلت زیادی داره اما نه چندان عادی! دایانا خانوم که خودش هم دستی بر آتش داره و اتفاقا ایشونم گریزی به بازیگری داشته، جالبه که تو نقشاش هر بار چادری و محجبه ظاهر شده که میشه به سریال "کیمیا" اشاره کرد و کاراکتر دختر کیمیا رو یادآوری نمود!

دایانا حکیمی در  صفحه اینستاگرامش با چهره ای به شدت متفاوته که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید.

gg

rt

s

y

دایانا خانوم شیفته گردن به بالاشون هستن!! بس نیست عایا؟

قطعا شما هم متوجه این موضوع شدید که دایانا بانو علاقه بسیار زیادی به گردن به بالاشون دارن؟! شاید هم تصاویری که میگیرن همگی با لباس و پوششی نامتعارفه که نمیشه منتشرش کرد! آخه میدونید که دایانا حکیمی حتی اگه خودش هم قید بازیگری رو برای همیشه بخواد بزنه اما اگر به طور کامل بی روسری بعکسه همچنان بازیگر کشف حجاب شده محسوب میشه و براش بده! از طرفی هم پدرش هنرمند مشهور و اسم و رسم داری همچون دانیال حکیمی هستش و خب از این طرفم بیشتر دست و بالش بستست!

خیلی از بازیگران هستند که فازشون نامشخصه و مثلا همانند میترا رفیع کلا از بالا تنشون عکس میگیرن جوری که انگاری فقط اونها دارای این اعضا از بدن هستند و بقیه خانوما بی بهره اند!

اما دایانا حکیمی دیگه کلا داستانش فرق داره و این طور که مشخصه میخواد چهره پر از پروتز و پیرسینگش رو نشون بده و به رخ بکشه! دایانا حکیمی اینطور که مشخصه چهره نچرالی نداره که البته این موضوع دقیق مشخص نیست چرا که خانوم خانوما به شدت هم علاقمند به فیلترای اینستاگرامی هستند و کلا امون نمیدن یکمم فیس اصلیشون رو ببینیم!

th

فیگورای شاخدار دایانا حکیمی که خط قرمزارو حسابی رد میکنه!

این روزا بانوان بسیاری در سینمای ما کشف حجاب کردند و خیلیا هم هستند همانند دایانا حکیمی که انگاری فقط منتظر یه تلنگر هستند تا چنین کنند! دایانا حکیمی هونطور که مشاهده کردید ژستاشم چندان عادی نیست که خب این موضوعات نشون میده ایشون به شدت علاقه به دیده شدن دارن که از بدترین راه هم وارد شدن!

این تصاویر دایانا حکیمی با نظرات جورواجور و نه چندان جالب کاربران همراه شد که خب برخیشونم با افکار مریضشون کامنتای ناجور گذاشته بودند! چنین مواردی از اونجایی که تو کشور ما عادی نیست و به نوعی ناهنجاری محسوب میشه، تا یکی این مدلیه خیلی زود جذب فالوور میکنه و حالا دایانا حکیمی بدون هیچ کار خاصی بیش از 50 هزا دنبال کننده داره! تازه زیادم فعال نیست!!

uguk

rgr

ژن جذاب حکیمی ها! مامان خانوم چه خووووبه!

البته که این تنها دختر دانیال حکیمی نیست که تو کار عکاسیه و چهره خوبی داره! باید گفت حالا جدا از اینکه دایانا خانوم خیلی جینگول مستون هستند، فیس زیبایی دارن! حالا شاید بگین اوووو اینکه همش عمل و آرایشه، اما باید خاطر نشان کرد که همسر دانیال حکیمی نیز چنین است و دارنده چهره ای بسیار زیبا می باشد.

از طرفی هم آقای بازیگر و پسرش دانا خان از نظر خوشگلیه برای یک آقا فیسای خوبی دارن و میشه گفت این خونواده کلا همشون یه قالب و بیس جذابی برخوردارند!

دانا حکیمی به مانند خواهرش هم هست و هم نیست چرا که ایشونم مثل دایانا علاقمند به عکاسیه اما از نوع حرفه ای و ژستای خفن!

دایانا حکیمی در تاریخ هفتم اسفند ماه ۱۳۷۳ در شهر تهران به دنیا آمد. دایانا در سن ۱۱ سالگی با توجه به فعالیت هنری پدرش بازیگری خود را آغاز کرد و برادر او نیز در بازیگری مشغول به فعالیت است.

rgr

rgt

rrht

thtr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی