|

جلف بازی "صبا راد" با حوله واسه دوزار فالوور؛ چیتان پیتان خونه زندگی لوکسش چه نوبره!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و اینفلوئنسر در حال حاضر می باشد که از فضای مجازی به شدت درآمد داره و اینبار از ترفندی فخرفروشانه برای اینکار استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- این روزا دیگه خیلی از چهره و ها و حتی مردم معمولی توسط اینستاگرام اومدن و شخصیتی دیگر از خود نشون دادن که خب پشت گوشی میدونید که همه خوبن و همه خوشگلن و همه تو بهترین شرایط ممکن به سر میبرن و ...! این راه و روند اونقدری پیش رفته که دنیای ما تبدیل شده به دو دنیا. یک جای که هستیم و واقعیت، دو فضای نامرئی که همه ما فقط عکس و فیلممون در اونجا وجود داره و به شکلی دیگر دیده میشیم. اما میون افراد مشهور نیز این حرکت به شدت دیده میشه که صبا راد یکی از اونهاست. صبا راد مجری مشهور شبکه پنج می باشد که دهه هفتادیا یادشونه وقتی مامانا میزدن برنامه "به خانه برمی گردیم" صدای جذاب خانوم مجری به گوشمون میخورد. صبا راد با این برنامه شهرت پیدا کرد اما طولی نکشید که بیخیال دیده شدن از طریق این جعبه جادویی شد و زد تو کار و بار مهاجرت و بیرون ریختن و مجازی بازی و شاخ شدن و این حرف ها.

اما صبا راد چرا برگشت ایران؟ چرا ترکیه رو بیخیال شد!

صبا راد ابتدا به همراه همسرش مانی رهنما رفت ترکیه و لایف استایلی جدید رو شروع کرد اما بعد از مدتی به ایران برگشت که خب قطعا دلیل اصلیش رو به کاربران نمیگه اما به هر حال خانوم خانوما دوباره با حجابی نو دیده شد که خب مجبور بود اینجا سفت و سخت تر رعایتش کنه. صبا راد همینطور پیش رفت و هر روز متفاوت تر از اونچه که در صدا و سیما ازش دیده بودیم دیده شد. حالا صبا بانو هستش و یه اینستا و یه کهکشان تبلیغات راه و بی راهی که میذاره و پول درمیاره.

خب میدونیم که با اینستاگرام کلی شغل جدید ایجاد شد اما در این بین کلی هم بلاگر الکی پلکی همچون قارچ سبز شدن که هنگفت و راحت پول در میارن، اونهم با نشون دادن سر و وضع خودشون و گرفتن تبلیغ با نرخ هایی سنگین و رو هوا!

unknown_240404761_139865541646003_8453029098453464746_n

استوری هایی که تا جزئی ترین نقطه خونه صبا را رو نشون داد! پول به هر قیمت؟

اما جالبه که بدونید صبا راد هم دست کمی از اونها نداره. خانوم مجری خوش صدا حالا از صدا و تصویر خود جوری دیگر برای پول درآوردن استفاده میکنه. صبا راد ابتدا پیجش رو با آموزش آشپزی به راه انداخت اما حال با انتشار تصاویر متعدد از خودش و خونه زندگیش و همسرش جذب فالوور داره. مثلا در ادامه نمونه ای از تبلیع مثلاااا هوشمندانه و البته فخرفروشی صبا راد رو مشاهده می کنید که ریز ریز با جملات انگیزشی شروع کرده و نهایت به معرفی ختمش نموده.

جالب تر اینه که بدونید صبا راد برای هر استوری 15 ثانیه ای مبلغی بالا میگیره هیچ! این مبلغ به نسبت اینکه فقط صداش باشه یا تصویرش هم باشه متفاوته که خب وقتی شخص میاد و ده تا استوری میذاره برای این معرفی، یعنی هزینه ای بسیااار بالا دریافت کرده!

sabarad.official_s instagram 2023-1-23 story

sabarad.official_s instagram 2023-1-23 story (1)

sabarad.official_s instagram 2023-1-23 story (2)

sabarad.official_s instagram 2023-1-23 story (3)

صبا راد اینجا اونجا همه جا حتیییی با حوله!

حالا شاید بگین اینکه چیزی نیست پس بهتره در ادامه تصاویری از خانوم بازیگر رو با حوله حمام مشاهده کنید تا میزان عجیب بودن و اصرار برای جلب توجه رو در ایشون ببینید! آخه با حوله؟ واقعا که ....

البته که این اولین باری نیست که صبا راد همچین حرکتایی میزنه و تو این چند ماهه یه جور رفتار کرده نشون داده میخواد اروپایی استوری بذاره اما خب دست و پاش فعلا بستس!!

ما هیچ، شما بگین با انتشار چنین تصاویری قصد و نیت جز جلب توجهی زشت چی میتونه باشه!

Untitled

وقتی صبا راد پشتش به آقاش داغه و گوگوش میخونه!

صبا راد بعد از اینکه از تلویزیون رفت به همراه همسر موزیسینش راهی ترکیه شد و حدود یک سالی اونجا موند. در مدت حضور در ترکیه صبا خانوم که دیگر هیچ محدودیتی نداشت با عکس های عجیب و عشقبازی های جلوی دوربینش حسابی نام و نشون خودش رو در اینستاگرام بر سر زبان ها انداخت. صبا در تصاویری که منتشر می کرد خیلی در قید بند حجاب نبود البته هیچ گاه هم کاملاً سر برهنه و بی روسری جلوی دوربین نرفت! صبا چند باری هم به همراه همسرش از گوگوش آواز خواند و جلوی همه فالوورها شوهرش را بوسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی