|

وقتی مریم معصومی لگ پوشیده براااق رو تاب مانور میده جذاب؛ هیکل ساخته رگاش زده بیرون!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر مهشور و جذابیه که این روزا دیگه بیخیال این عرصه کاریش شده و حالا بعد از چند ماه نبود و سکوت، تصویری خوش استایل منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مریم معصومی بازیگر جذاب و سوپر مدل ایرانی می باشد که سالهاست پا به این عرصه گذاشته اما این روزها در کمرنگ ترین حالت خود به سر میبرد! مریم معصومی ابتدا با بازی در سریال "سه دونگ سه دونگ" بود که شهرت پیدا کرد اما بازی خانوم بازیگر رو در سریال "همه چیز آنجاست" هم نباید فراموش کرد چرا که کاراکتری جدی داشت و نشون داد توانایی بازی هم در نقش های بانمک و هم جدی طور رو داره. مریم معصومی اما کم کم از این قاب جادویی فاصله گرفت و بیشتر بر روی صحنه تئاتر دیده شد اما انگاری اونجا هم اون چیزی نبود ک مریم بانو میخواد و همین شد که مدتیه کلا بیخال این عرصه و صحنه و حرفه شگفت انگیز شده!!!

مریم معصومی اما در عوض اینستاگرام رو نگه داشت و حتی بیش از پیش فعالیت داره. خانوم خانوما که از قشر به شدت مرفه جامعه محسوب میشه تا چند ماه پیش تند و تند پشت بند هم تصاویر مختلف خود را با استایل های مختلف و خوووشگل منتشر میکرد اما مدتی رو روزه سکوت گرفت و به مانند خیلی از همکارانش فعالیت نکرد. اما به تازگی مریم معصومی تصویری از خود به اشتراک گذاشته که باز هم خوش استایل بودن هنرمند جوان کشورمون رو نشون میده و خانوم خانوما در حالی که یه ست خوشرنگ و نایس زده، بر روی تاپ گل منگلی تصویر زیبایی رو به ثبت رسونده. 

unknown_326829317_907944510385847_2780407317878485056_n (1)

وقتی مریم معصومی خیلی خارجی طور ساعات روزگارش رو پر میکنه!

خب همه ما وقتی مریم معصومی رو در سریال سه دونگ سه دونگ دیدیم یه دختر باحال برامون به تصویر کشیده شد که شرایط مالی و البته استایل معمولی ای داره که سادگی هم ازش میباره ولی تایم زیادی نگذشت که مریم معصومی نشون داد نچ نچ نچ! مریم بانو نه تنها ساده نیست بلکه از چهره های به شدت قرتی روزگاره که علاقمنده تا مدام دیده بشه، البته لوکس و لاکچری!

مریم مومن اینطور که از ظاهر خودش و خانوادش و زار زندگیش مشخصه، از قبل شرایط خوبی داشته و پولدار بوده و با نگاه اینکه برم بازیگر بشم پول در بیارم وارد این عرصه نشده که خب می بینیم خیلیم راحت اون رو کنار گذاشت و به زندگی جذاب و پر از جنجال خودش داره ادامه میده! ناگفته هم نمونه که جنجالات لایف استایل مریم معصومی دردسر نیست و خانوم خانوما با مسافرت های پی در پی و خارجی که میره نمیذاره زندگی به کامش بد بگذره و این مدلی ساعت روزگارش رو پر میکنه.

unknown_274633343_646781476539236_3783621543788184601_n

تبلیغات لوکس مریم مومن که فقط به درد دُخی بالاشهریا میخوره!

خب میدونید که این روزا دیگه هر کی از راه رسیده و دو قرون فالوور داره زده تو کار تبلیغات و پول در آوردن های کشکی از این راه. حالا شما فرض کن شخص مورد نظر خودش شهرت هم داشته باشه که دیگه کار تمومه و ده هیچ از بقیه جلوتره! خب یکسری چهره هستند به مانند بهاره رهنما که بی وقفه این حرکت رو میزنن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو معرفی دارند و اصلا هم کاری به شخصیت و لِول کاری و این حرفها ندارن و ظاهرا به تنها چیزی که فکر میکنن فقط پوله و پول!!

اما مریم معصومی این مدلی نیست و بیشتر سعی بر این داره تا اون شخصیته حفظ بشه ولی خب با این حال باز هم مریم بانو به دلیل اینکه به شدت قرتیه و اهل خوشگلاسیون، گهگاهی گریزی داره و سالن هایی رو معرفی میکنه که خب خیلیییم شیک هستن و گرون! مثلا در ادامه نمونه ای از اونرو مشاهده می کنید که مریم بانو راستم میگه اهل تبلیغ نیست و تنها گاهی این حرکت رو میزنه که خب مشخصه در مقابل مبلغ قابل توجه و بالایی هم دریافت داره.

maryammasoumi__s instagram 2023-1-25 story

ورزش مریم مومن وقتی داره بدن میسازه هرکول

راستی اینم بگیم که خانوم بازیگر علاوه بر اینکه حسابی به پوست و ظاهر و خلاصه همه چیز خودش میرسه، یه پا ورزشکار هم هست و با انتشار پستای انگیزشی سعی داره طرفداراش رو هم به همین راه بیاره. خلاصه که مریم خانوم اصلا بیکار نیست و هر روز با یه اتفاق یا یه تبلیغ تازه در حال ترکوندن فضای مجازیه.

maryammasoumi__s instagram 2023-1-25 story (1)

maryammasoumi__s instagram 2023-1-25 story (2)

اگر قصد این رو دارید که شوهر مریم معصومی بشید، پس این شرایط فراموش نشه!!

او در مصاحبه ای در خصوص ویژگی های همسر ایده آلش گفته که در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است. به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

maryammasoumi__1654598116_2

کمی بیشتر با مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

unknown_305993813_186810553730107_8907233691853277628_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • احمدعالب ارسالی در

    عالی عالی عالی

  • زهرا ارسالی در

    متن هاتون خیلی عاین

  • ناشناس ارسالی در

    دستش درد نکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی