|

وقتی آجیه بهاره رهنما یه مامان دیگه رو میکنه از خودش؛ شیک و مجلسی خواهرانَشون کات شد!

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

بهاره رهنما رو میشه از اون دسته از بازیگرایی دونست که در هر شرایطی که باشه بالاخره یه حرکتی ازش سر میزنه که بیاد سرتیتر خبرها.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما رو کمتر کسی هست که نشناسه با وجود این که این روزا هم اونطور که باید و شاید بازی نمیکنه ولی باز هم همه ایشون رو میشناسن ولی خب یه موضوعی که راجبه بهاره رهنما وجود داره این هست که ایشون از اون دسته از افردای هست که دوست داره به هر قیمتی دیده بشه و مشهور باشه یعنی میشه گفت بهاره رهنما یه جورایی سردمدار حواشی و جنجال هست و یه جورایی در مواقع بیکاری از این راه خودش رو بالا نگه میداره و دیده میشه و بالاخره چه راهی هم بهتر از موج حواشی که خیلی راحت و بی دردسر شما رو توی اقیانوس شهرت به این ور وانور میبره البته که این اقیانوس یه طرفش سیاهه و یه طرفش روشن!

چون بالاخره شهرت دو سر داره یکی منفی هست و دیگری مثبت که خب موج سواری بهاره رهنما یه جوری هست که بیشتر به سمت منفی تمایل داره و در حال حاضر افردی که ایشون رو میشناسن یا ازش خوششون میاد و یا به خاطره حواشی زیادش ازش خوششون نمیاد. از ایناکه بگذریم گفتیم که بهاره خانوم این روزا اونقدرا کار نمیکنه ولی خب یه استارتی زده سمت تئاتر و حتی برای این که تئاترش دیده بشه از بلاگر معروف سیسی خانوم هم دعوت کرد که بره برای دیدن نمایشش که خب این هم شد براش یه حاشیه دیگه که در نوع خودش جالب بوده ولی حالا حرف برای گفتن زیاده درباره  بهاره خانوم که در ادامه بیشتر میگیم.

بهاره رهنما

وقتی خواهرِ بهاره، خواهرِ بهاره بود یا نبود؟!

خیلی از افراد هستن که دوست دارن عکس هایی از افراد نزدیک به سلبریتی ها و خونواده های اون ها ببینن را که خب برای آدم جالب میاد که این افراد با چه کسانی در تعامل هستن و اطرافیانشون کیا هستن و یا با خونواده شون شباهت ظاهر ی دارن یا ندارن مثلا خیلی از افراد هستن که در این بین بی نهایت شبیه پدر و مادرشون هستن که همین موضوع جذابه مثل شباهت زیادی که مهراوه شریفی نیا با مادرش یعنی آزیتا حاجیان داره.

اما بریم برسیم به بهاره رهنما و موضوع جالبی که این روزا درباره ی ایشون وجود داره و مربوط میشه به خواهرشون یعنی مریم رهنما که شاید ایشون رو بشناسید که یکی از میکاپ آرتیست های معروف در اینستاگرام هست که بیشتر بازیگرا زیر دست ایشون آرایش شدن و باهاش عکس دارن و خب یه مدتی که گذشت بهاره خانوم هم از ایشون به عنوان خواهرش یاد کرد که خب شوکه کننده بود ولی بعدش خیلی ها خودشون رو اینطور قانع کردن که مریم رهنما به خاطره خواهرش بهاره خانوم بوده که تونسته میکاپ آرتیست خیلی از بازیگرا بشه!

بهاره رهنما

این رابطه ی خواهری به قدری برای افراد جا افتاده بود که که مریم خانوم حتی در عکس های مختلفی که بهاره و همسر سابقش گرفته بودن هم حضور داشت ولی حالا به تازگی یه اتفاقی افتاده که برای خیلی ها عجیب بوده، حالا داستان از چه قراره؟ مریم خانوم توی پیج کاریش یه پستی به مناسبت روز دختر منتشر کرده بود که توی اون هر کدوم از آرایشگرهای سالنش مادرهای خودشون رو میکاپ کرده بودن که در کمال تعجب وقتی همه منتظر بودن که پروین قائم مقامی رو ببینن رو که همه میدونن مادره بهاره خانوم هست ولی یه خانوم دیگه رو دیدن! حالا داستان این خواهری چی بوده خدا میدونه!

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما و تلاشش برای جوون تر دیده شدن وقتی یه جاهایی سوتی میده

این روزا همه میخوان که توی اینستاگرام جون، زیبا و... به نظر برسن حتی در صورتی که نباشن و خب این رسانه میتونه خیلی راحت اون ها رو به خواستشون برسونه چرا که تشخیص راست و دروغ خیلی سخت شده ولی موضوعی که وجود داره این هست که در برخی از مواقع این مسئله باعث میشه که خیلی ها اعتماد به نفس خودشون رو از دست بدن و خیال کنن که همه خوشگلن و پوستاشون مثل آینه هست و اون ها از این نعمت برخوردار نیستن.

که خب در این بین بهاره رهنما هم یکی از اون دسته از افرادی هست که علاقمنده به زیباتر و جوون تر نشون دادن خودش و عکس هایی پست میکنه که توی اون ها پوستش از آینه و برگ گل صاف تره ولی خب در این بین یه سوتی هم میده مثل عکس زیر که بدون ادیت و تکنیک های زیباسازی و میکاپ هست که یه چشمه از واقعیت نهفته توی خیال مجازی رو نشون میده.

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی