|

بهاره رهنما با این شمایل روی هر چی بد تیپُ سفید کرد / قیمت کیفش اندازه ی یه پرایده!

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

بهاره رهنما از اون دسته از بازیگراست که هر موقع کم کار بشه با ساختن یه حاشیه میاد بالا که در بیشتر اوقات درباره ی تیپ و استایلش هست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بهاره رهنما از اون دسته بازیگراست که در هر صورت باید دیده بشه و اصلا توی کارش رو به افول رفتن وجود نداره یعنی ایشون حتی اگر پیشنهاد کار هم نداشته باشه و کم کار هم بشه باز بالاخره یه راهی برای دیده شدن پیدا میکنه که بیشتر هم از طریق پیج اینستاگرامش هست چرا که بهاره رهنما خوب فهمیده که راه بالا موندن و دیده شدن حاشیه سازی هست و خیلی راحت و کم خرج میشه از این نردبون بالا رفت که البته فقط ایشون اینطوری نیست چرا که این روزا خیلی دارن توی این فضا برای خودشون حاشیه میسازن و بعد یهو بولد میشن و اینطوری فالوورا سرریز میشن به پیج و بعد که یه مقدار تعداد رفت بالا تبلیغات و پول به جیب زدن به راه میشه.

البته که بهاره رهنما اونقدرا تبلیغ نمیذاره توی پیجش ولی خب هر ازگاهی این کار رو انجام میده خصوصا که ایشون مدل هم هست و به همین خاطر گاهی از اوقات تبلیغات انجام میده ولی نه مثل بعضی از دوستان که این روزا دیگه بازیگر بازنشسته هستن و فقط از تبلیغات کسب درآمد میکنن چون بهاره رهنما هنوز بازنشسته نشده و این روزا حتی در حال بازی در تئاتر هست و چند وقت پیش هم حتی خودش فیلم ساخته بود و شاید باور کردنش براتون سخت باشه ولی از بلاگرای اینستاگرامی هم حتی برای این تئاترش معرفی شه استفاده کرد! حالا در ادامه بیشتر براتون از این روزای بهاره رهنما میگیم، پس با ما همراه باشید.

بهاره رهنما

بهاره رهنما و آدرس غلطی که بهش از خوشتیپی دادن!

اگر دور و بر خودتون به استایل افراد دقت کنید متوجه میشید که هر کسی برای خودش یه سبکی داره توی استایل مثلا یکی فقط از رنگ های تیره مثل سرمه ای و مشکی استفاده میکنه، یکی اگر رنگای شاد و روشن نبپوشه اصلا بیرون نمیره، یکی دوست داره که لباسای زرق و برقدار و مجلسی طور بپوشه، یکی انقدر از پاشنه بلند بدش میاد که شاید حتی توی عروسیش هم کتونی بپوشه و... با این حساب هر کسی استایل و سبک مشخص داره که در صورتی که توی اون تغییر ایجاد کنه باعثه تعجبه.

اما حالا برسیم به بهاره رهنما که ایشون از اون دسته از افرادی هست که یه سبک انگار اختراع کرده توی استایل به اسم "هر چی گیرت اومد بپوش" و سال هاست که این سبک رو دنبال میکنه و جالب هم هست که از خودش به عنوان یه مدل یاد میکنه که خب عجیبه یه مدل چطور میتونه این همه شنبه یکشنبه تیپ بزنه؟! مثلا عکس اخیری که ایشون از خودش منتشر کرده رو که ببینید متوجه میشید چرا برای خیلی ها این سوال پیش اومده که چرا ایشون شلوار ستاره ای رو با پالتوی چهار خونه ست کرده و دوتا طرح مختلف و شلوغ رو توی استایلش استفاده کرده و حتی اون رو به اشتراک هم گذاشته!

بهاره رهنما

بهاره رهنما پولاشو اینطوری خرج میکنه

مشخصه که بازیگرا از جمله افراد ثروتمند توی جامعه محسوب میشن چه در ایران و چه در خارج از ایران و خب این دسته از دوستان از اونجایی که خیلی توی دید هستن سعی میکنن که همیشه لباس های لاکچری بپوشن و یه استایل برند و ترند داشته باشن تا شیک به نظر برسن چرا که خیلی ها منتظر هستن که استایل اون ها رو ببینن و تحلیل کنن و در صورتی که جالب تیپ نزده باشن هیت میگیرن مثل بهاره رهنما توی جشنواره ی ایتالیا که در مقاله های قبلی براتون گفتیم راجبش.

اما یه موضوعی که راجبه بهاره رهنما چه تو اون جشنواره و چه توی حالت عادی وجود داره این هست که ایشون به عجیب پوشی عادت کرده و انگار نمیتونه که استایل های معمولی داشته باشه مثلا توی جشن حافظ امسال لباس ایشون زیبا بود ولی یه حالت عجیبی داشت و نمیشد توی هیچ دسته ای قرارش داد ولی باز به نسبت بعضی از تیپ های ایشون خوب بود ولی موضوعی که توی این جشن برای خیلی ها جالب بود کیف گرون و برند خانوم بازیگر بود که با استایل مشکیش حسابی به چشم میومد و انگار خانوم بازیگر پول زیادی براش خرج کرده.

بهاره رهنما

وقتی توی تئاتر هم بهاره رهنما عجیبا غریبه!

خب راجبه تیپ و استایل خانوم بازیگر براتون گفتیم و این رو هم گفتیم که بهاره رهنما از اون دسته از بازیگراست که حسابی حاشیه ساز هست و خوب راه رسم این رو که چطور بیاد بالا رو میدونه و حالا هم که در حال بازی توی تئاتر هست اولین موضوع راجبش این بود که با یه بلاگر معروف به اسم سیسی همکاری کرد تا بتونه برای تئاترش بازار گرمی کنه و افراد حتی به خاطره دیدن این بلاگر هم که شده بیان تئاترش و دومی هم این بود که گویا بدتیپی خانوم رهنما به تئاترهاشونم هم سرایت کرده!

بهاره رهنما

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی