|

یکی به بهاره رهنما بگه به جا بزک چارتا غذای خوب جلو مهمون خارجیش بذاره / ابروش برچسبه

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

بهاره رهنما این روزا میزبان دخترش هست که برای تحصیل به خارج رفته و خانوم در این باره هم برای خودش حواشی به وجود آوورده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بهاره رهنما رو میشه از اون جمله از بازیگریا دونست که خانوم هر ازگاهی که میبینه خبری نیست و تیتر خبرها نیس یهو میگه چیکار کنم و چیکار نکنم میره و برای خودش حاشیه درست میکنه و به همین دلیلی و از این راه حسابی دیده میشه و خیلی ها ایشون رو به عنوان پر حاشیه ترن بازیگر ایرانی میشناسن که خب هر اتفاقی که براش بیفته توی بوق و کرنا میکنه مثلا احتمالا ازدواج دوم بهاره رهنما رو فراموش نکردید و خب کسی در خصوص این که ایشون ازدواج دومش بود چیزی نمیگفت ولی مسئله ای که وجود داشت عکس هایی بود که ایشون از این مراسم منتشر کرده بود که خب به نظر خیلی ها اصلا جالب نبود و بهاره خانوم با این عکس ها دستی دستی حریم خصوصی خودش رو زیر سوال برده بود!

البته که یه چندتا بازیگر دیگه هم امثال بهاره رهنما داریم که اون ها هم برای این که بیشتر دیده بشن حالا یا دو سه جا سفارشی مصاحبه میکن و یه حرفایی که شاید اصلا روشون فکر شده رو میزنن تا بلکه دیده بشن که خب در اکثر مواقع هم به خواسته ی خودشون میرسن چون بالاخره هستن خیلی ها که اخبارحواشی رو دنبال میکنن چون به کارهای هنرمندان علاقمند هستن و خب دوستان هنرمند هم این موضوع رو میدونن ولی موضوعی که وجود داره اینه که این افراد در مجازی یه جورایی بلاگری طور میشن که بهاره رهنما هم تا حدودی در این فضا اید کاره هست چون تبلیغات میذاره! حالا در ادامه برینم برای دونستن بیشتر حال این روزای خانم بازیگر.

بهاره74914

دختر از خارج برگشته ی بهاره رهنما عمرا یه همچین غذایی رو اونوره آب پیدا کنه

بعضی از اوقات یه سری تفکرات وجود داره که معلوم نیست ریشه ی اون ها کجاست چون فقط وجود دارن و افراد حس میکنن که چون این تفکرات در اغلب افراد وجود دارن بنابراین درست هستن در حالی که شاید اینطور نباشه و ما باید کوچکترین احتمالات رو هم در نظر بگریم حالا مثل چی؟ خیلی از افراد هستن که خیال دارن که بازیگرا گوشه به گوشه ی زندگیشون لاکچری هست و این دوستان تا دستشون هم تا گاز آشپزخونه نرسیده برای اینکه  غذا درست کنن! که خب این در حالی که اصلا اینطور نیست و میشه در بین بازیگرا هم افراد عادی رو دید که فقط معروف هستن مثلا اون ها شاید برای صبحونه فقط به سراغ نون و پنیر و خوردن برن، ممکن هست که دم به دیقه لباس نخرن و پاساژهای تهران رو از بر باشن و....

حالا چرا این ها رو میگیم چون به تازگی دختر بهاره رهنما زا تهران اومده و خب خانوم مسلما خیلی ذوق زذه هست جرا که پریا خانوم دنیای کوچک این بازیگر هست که خب با این اسم هم صداش میکنه و خب تا اینجای موضوعی مشخصه ولی اخیرا و به تارگی در سفر پریا خانوم به طون که برای تحصیل رفته خارج از کشور، مادر و دختر تصمیم میگرن که باهم برن یه صبحونه بزنن که خب خیلی ها انتظار یه کافه ی شیک و مجلسی به همراه صبحانه ی انگیسی رو داشتن!

بهاره644849

ولی خب در نهایت چی شد؛ در نهایت این مادر و دختر تصمیم گرفت که برن یه قهوه خونه ی سنتی و انجا املت با پیار بزننن! که خب خیلی ها به این موضوع توجه کرده بودن و این داستان مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفت.

IMG_20231218_094802

وقتی خیلی ها خیال میکنن که بهاره رهنما بعد از این همه تغییر برچسب زده جای ابروش!

این روزا خیلی از افراد هستن که به سمت زیبایی های افراطی میرن حالا چرا افراطی؟ چون این مدل از زیبایی ها از راه های افراطی که در برخی از مواقع شورش درمیاد به واقعیت می پیوندن مثلا افراد ترجیح میدن که این روزا لب های برجسته و بزرگ داشته باشن و در صورتی که اینطور نباشه متوسل میشن به تزریق ژل و یا یه سری ها هستن که اصلا نمیتونن با بالارفتن سن میونه داشته باشن و دوست دارن که تا اخر عمرشون جوون بمونن که برای این منظور میرن سمت بوتاکس و...

حالا در این بین بهاره رهنما هم ار این دسته از افراد بشمار میره چون خانوم بایگر تا به امروز کارهای بسیاری برای زیباتر شدن خودش انجام داده و در برخی از موراد هم دکتر کارهای زیباییش رو معرفی کرده که خب این نشون میده که خانوم بازیگر میخواد که امروز زیباتر از دیروز باشه که خب بدن خودش هست ولی دراین بین از ایشون به تازگی یه عکس منتشل شد که توی اون خانوم در حالی که گ پیرسینگ ابروی خودش رو نشون میده خیلی ها متوجه این موضوع میشن که سمت ابروی خانوم بازیگر برق میرنه و خیلی ها حتی به نظرشون در بین عمل های متعدد خانوم ابروش رو که به شکل برچسبه کاشت کرده که خب الله و اعلم!

IMG_20231218_094745

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی