|

پس و پیش هما سعادت از پایتخت تا الان / تو سیزده سال توپ تکونش نداده جَوون ترم شد

ریما رامین فر که بازیگر نقش هما در پایتخت می باشد، تصویری از خود به اشتراک گذاشت که نشون میده خانوم بازیگر در این سیزده ساله جوان تر هم شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باورتون میشه از اولین فصل پایتخت، یعنی پایتخت 1 حدود سیزده سال میگذره؟ واقعا گذر عمر عجیب شده. سیروس مقدم واسه عید نوروز 1390 اولین فصل این کار رو ساخت اما حتی ذره ای هنگام تولید فکرشو نمیکرد که سریالش تا به این اندازه محبوب بشه و بره تو لیست بهترین سریال های چند دهه اخیر! مردم خیلی پایتخت رو دوست داشتن و دارن. چرا که شبک آی فیلم شونصد باری این سریال رو برای بازپخش گذاشته و هربار هم بیننده پر و پا قرص خودش رو داشته. خب این چی رو میرسونه؟ اینکه مخاطب از این کار خوشش اومده و هر فصلش رو هم دنبال کرده و حتی دلش میخواد تکرارش رو هم ببینه! تو پایتخت چندتا بازیگر مشهور وجود داره که تو هر فصل همونا ایفای نقش داشتن با داستان های متفاوت. هما سعادت رو که میشه زنِ نقی معمولی، ریما رامین فر ایفای نقش کرد. واقعیت اینه که باید بگیم ریما خانوم فکرشم نمیکرد با این سریال تا به این اندازه مشهور تر بشه!

ریما رامین فر یا همون همای قصه پایتخت، از دست هنرمندان دهه چهلی محسوب میشه که سن و سال کمی هم نداره و این روزها در 54 سالگی به سر میبره. ریما رامین فر که انگاری توپ تکونش نمیده، چندان با 13 سال پیشش فرق نکرده و میشه گفت اگه سارا و نیکا فرقانی نبودن و نمیدیدیم که بزرگ میشن و سالها میگذره، احتمالا فکر میکردیم این ریما خانوم همون ریما خانومه 13 سال پیشه! میگید نه؟ در ادامه ببینید قبل و بعد همای سعادت رو که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

ریما رامین فر ریما رامین فر بیست سال پیش

ریما رامین فر

ریما رامین فر

ریما رامین فر ریما رامین فر و پسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ف ج ارسالی در

    خیلی از ریما رامین فر خوشم میاددد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی