|

قبل و بعد عمل زیبایی نامرئی افسانه پاکرو / متفاوتیه خانوم بازیگر تو رویای خیس

افسانه پاکرو بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که تو دهه هشتاد وارد کار شد و حالا وقتی قبل و بعدش مقایسه میشه می بینید که فرقی نکرده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه تعداد بازیگرای نچرال و طبیعی کم شده. اصلا انگار یه دوره این حرکت به مانند ویروس شده بود و خانوم های بازیگر پشت به پشت هم میرفتن زیر تیغ عمل های زیبایی و از کوچیک کردن بینی گرفته تا ژل های تزریقی انجام میدادن. به همین دلیل می دیدیم افراد رو که با چهره ای دیگر وارد بازیگری میشدن و بعد تر با چهره هایی دیگر در این عرصه دیده میشدند. در واقع اونچه که مشخصه اینه که شما وقتی یک بازیگر باشید، چون میلیون ها نفر شما رو می شناسند کوچیکترین تغییری کنید همه میفهمن. اما از طرفی هم هستن افرادی که تکون نخوردن. چه از لحاظ زیبایی چهره و نچرال موندن، و چه به لحاظ جَوون بودن! مثلا یکی از این هنرمندان خانوم افسانه پاکرو می باشد که یه 41 سالی سن داره اما همچنان چهرش به مانند روز اول بازیگریش مونده. آخه میدونید که افسانه بانو اولین بار با بازی در فیلم "رویای خیس" بود که دیده شد.

افسانه پاکرو

رویای خیس در سال 1384 به انتشار رسید. در این فیلم که افسانه پاکرو 22 سال سن داره، در واقع نقش دختری نوجوان رو ایفا میکنه که خب باید گفت فیسش به نقشش هم میومد. چرا که این بازیگر جوان هنوزه که هنوزه صورتی به مانند دختران بیست ساله داره، دیگه چه برسه به اون زمان. افسانه پاکرو از متولدین سال 1362 می باشد که در حال حاضر در ترکیه به سر میبره. در ادامه بینیم یه قبل و بعد جذاب از وی.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی