|

انور سعید یاران و نامزدش در ترکیه / همسر دوروک سریال خواهران و برادران تو لباس عروس

در سریال ترکیه ای خواهران و برادران نقش دوروک از کار حذف شده در حالی که این بازیگر در اینستاگرام خود فعالیت بسیاری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال های ترکیه ای خیلی ساله که تو ایران ما هم باب شده و دیدنشون شده یکی از کارهای تو برنامه خیلی از خونواده ها. این سریال ها گاهی به سمت و سوی نه چندان مناسبی میرن که خب با نظرات منفی بسیاری هم همراه میشن. مثلا سریال حریم سلطان رو یادتون میاد؟ حتی مردم خود این کشور هم از این سریال راضی نبودن و کلی اعتراض بهش داشتن. اما برخی از اونها به مانند سریال "خواهران و برادران" کمی مناسب تر هستند، چرا که این سریال در رابطه با چند دانش آموز هستش که زندگیاشون رو به تصویر میکشه. جالبه که این بازیگران وقتی میخوان از سریال خارج بشن هر کدوم به نوبه ای عجیب حذف میشن که حالا یا کشته شدنه و یا مهاجرن کردن!! تا به اینجای کار هم یه چند تایی مثلا کشته شدن که خب یگی از اونها کاراکتر دوروک بود.

دوروک یکی از پسر پولدارای این سریال محسوب میشد که با بازی انور سعید یاران انجام شد و کلی مخاطب رو شیفته خود ساخت. آخه میدونید که بازیگر این نقش ظاهری به شدت جذاب و مدلینگ داره که باعث شده تا نگاه خیلی از بینندگان رو خیره سریال کنه. بعد از کشته شدن دوروک کلی مخاطب از این سریال ریزش کرد و به تعداد فالورو های اینستاگرام آقای بازیگر افزود. جالبه که دوروک و آسیه تو سریال با هم نامزد بودن و در خارج از سریال هم رابطه ای بسیار نزدیک درست مثل تو سریال دارند. به همین دلیل خیلی از هواداران اونها رو در واقعیت نیز نامزد هم خطاب کردند و تصاویر دو نفرشون رو به اشتراک گذاشتن. انور سعید یاران این روزها 29 سال سن داره و سو بورجو یازکی یا همون آسیه نیز 19 ساله می باشد. بله درسته ده سال کوچیکتر! در ادامه ببینیم تصاویر دو نفره این دو بازیگر رو بیرون از سریال و در دنیای واقعی.

انور سعید یاران

انور سعید یاران

انور سعید یاران

انور سعید یاران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی