|

روشنک گرامی در فاصله ها / و اما استایل اروپایی نه بلکه از فضا اومده وی حال حاضر

روشنک گرامی بازیگر خوش چهره ایرانی می باشد که روند پیری رو از آخر به اول طی کرده و بعد از گذشت چهارده سال جوان تر نیز شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از اونجایی که بسیاری از مخاطبین عاشق و شیفته فیلم و سریال های دهه های قبلتر هستن، خب آی فیلم جان هم زحمت میکشه و اون دست از سریال هایی که علاقمندان بیشتری داشته رو میذاره واسه بازپخش. مثلا یکی از این سریال ها "فاصله ها" می باشد که با بازی هنرمندانی همچون دانیال حکیمی و شاهرخ استخری و فاطمه گودرزی و غیره به نمایش گذاشته شد. البته که در این کار چهره های جدیدالورودی همچون روشنک گرامی هم حضور داشتن که اون موقع ها تازه اوایل شهرتشون بود و حالا برای خود هنرمندی اسم و رسم دار شده اند. 

روشنک گرامی

روشنک گرامی همونطور که مشخصه در این سریال نقش زهره عروس مرضیه رو داره که یه دختر به شدت معتقد و ساده می باشد. خب به طبع بیننده خانم بازیگر رو هم به همون شکل تصور میکرد تا اینک با تصویر وی در دنیای واقعی آشنا شد. البته که ظاهر و استایل هر فرد مختص به خودشه و هر کسی هم یه سلیقه و مدلی داره، اما جالبه که جوانی بیش از اندازه و استایل زیاد وی خیلی از مخاطبین رو متعجب ساخت. چرا که روشنک گرامی متولد سال 1362 می باشد و فاصله ها هم برای 14 سال پیشه، طبیعتا این بازیگر جوان باید تغییراتی به سمت میانسالی میداشت در حالی که جوان و جوان تر نیز شد. همه قبل و بعدشون از جَوون به پیر هستش، ولی برای روشنک بانو از پیر به جَوون حرکت کرده. در ادامه ببینیم روشنک گرامی رو در سن 27 و 41 سالگی!

روشنک گرامی

روشنک گرامی

روشنک گرامی

روشنک گرامی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی