|

پشت پرده سو استفاده عجیب از سارا و نیکا

سوء استفاده برخی افراد از نام سارا و نیکا سریال پایتخت در برنامه اجتماعی کلاب هاوس باعث عصبانیت آنها شده است.

لینک کوتاه کپی شد

همانطور که می دانید سارا و نیکا فرقانی اصل دو بازیگر خردسال سریال محبوب پایتخت بودند که به دلایلی دیگر قادر به همکاری با سریال پایتخت نیستند.

اما خب حضور چندساله آنها در سریال پایتخت باعث محبوبیت آنها در میان ایرانی هاست چرا که سازنده خاطرات زیادی برای ما بوده اند.

نیکا فرقانی در اینستاگرام خود اعلام کرد که در برنامه کلاب هاوس عضو نیستند و اکانت هایی که به نام آنها ساخته شده فیک بوده و در جهت سوء استفاده از محبوبیت آنهاست.

293059691615786382

سلام دوستان، امیدوارم حالتون خوب باشه، خواستم بگم که نه من نه سارا این برنامه رو نداریم و چند نفر به اسم ما اکانت ساختن و دارن به دیگران زنگ میزنن .... چقدر زشته اینکار ...

با گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی با اپلیکیشن جدیدی به نام «کلاب هاوس» (Club House) برخورد می‌کنید که در این پلتفرم افراد می‌توانند به طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. در این اپلیکیشن بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی تنها می‌توانید از صوت برای برقراری ارتباط استفاده کنید. نکته مهمی که در رابطه با کلاوب هاوس باید مطرح کرد این است که این اپلیکیشن بخش اصلی وظیفه خود یعنی جنبه «اجتماعی» شبکه‌های اجتماعی را پر رنگ کرده است. 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی