|

سارا فرقانی با لباس چسب و بدن نما در خیابان!

سارا و نیکا فرقانی دو خواهذ ذوقلو با انتشار تصاویر و پست های اینستاگرامی خبرساز شدند.

لینک کوتاه کپی شد

سارا و نیکا دو خواهر دوقلو که از کودکی همه ما ایرانی ها آن ها را با سریال پایتخت می شناسیم در یک سال اخیر در فضای مجازی بسیار پر کار شده اند و تقریبا هفته نیست که با عکسی یا پستی جدید حاشیه ساز نشوند.

این بار سارا فرقانی به تنهایی دست به کار شد و تصویری از خود در خیابان های تهران منتشر کرد که با لباس باز در حال ژست گرفتن است.

سارا+و+نیکا (1)

سارا و نیکا فرقانی متولد سال 1383 و مردادماهی می باشند. این دو خواهر زاده شهر تهران هستند (نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است). این دوقلوها سن 1 سالگی وارد دنیای بازیگری شده اند. سارا و نیکا برای اولین بار وقتی که یک سال داشتند در فیلم دوباره زندگی ظاهر شدند.

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. آنها هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، درکنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.

جنجال سارا و نیکا در استخر مختلط

چندی پیش هم از سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران مشهور پایتخت عکس هایی عجیب در استخر منتشر شده است. برخی از صفحات مجازی و کانال های اینستاگرامی عکس هایی از دو بازیگر دوقلوی مشهور پایتخت در استخر منتشر کرده اند. این عکس ها مربوط به استخری در خارج از کشور است. این دو بازیگر سابقا و بعد از اتمام سریال پایتخت در جاهایی حضور پیدا کرده و عکس ها و فیلم های منشوری منتشر کردند که به احتمال قریب به یقین اگر سری جدید پایتخت ساخته شود در آن حضور نخواهند داشت!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی