|

خانم بازیگر با گردنی سفید و موهای بافته اما غمگین!

sara monjezi shayanews

سارا منجزی که به تازگی پدر خود را از دست داده، غم خود را به شکلی نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

سارا منجزی بازیگر مطرح سینما است. سارا منجزی یکی از افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی که سابقه بازیگری نیز دارد، پدر خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داد.

حال او با انتشار تصویری از خود بیان کرد: تو این چند وقت قد تمام عمرم بزرگ شدم.

Untitled

مرگ پدر سارا منجزی

سارا منجزی‌پور که مدتی پیش خبر ابتلای پدرش به کرونا را منتشر کرده بود صفحه‌ی اینستاگرامش را مشکی کرد.

منجزی‌پور بدون هیچ کپشنی پستی سیاه رنگ در اینستاگرام منتشر کرد. بسیاری از هنرمندان کشور از طریق کامنت این ضایعه را به او تسلیت گفتند. منجزی‌پور مدتی پیش عکسی در کنار پدرش در بیمارستان منتشر کرد بود و از ابتلای پدرش به کرونا خبر داده بود که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

بیوگرافی سارا منجزی پور:

سارا منجزی پور متولد 7 دی 1361 در شوشتر اهواز ، بازیگر و طرح لباس است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد که در 28 سالگی جلوی دوربین رفت و مدتی در قامت مدلینگ فعالیت داشت و گاهی کار طراحی لباس هم می کند.

Untitled

از کلاس تا جلوی دوربین

یک دوره بازیگری و فن بیان را زیر نظر محمدرضا شریفی نیا گذراند و از طریق او سال 1389 برای اولین بار به فیلم «خنده در باران» معرفی شد و بازی کرد.

پاییز 1390 با سریال «از یاد رفته» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار محمدرضا فروتن ، بهنوش طباطبایی وارد قاب تلویزیون شد و یکسال بعد با سریال «کلاه پهلوی» شناخته شد.

Untitled

فامیل ده نمکی

مسعود ده نمکی (کارگردان) باجناق برادر خانم بازیگری است اما به هیچ وجه حاضر نیست بخاطر خط مشی فکری این کارگردانی با وی همکاری داشته باشد.

طراحی لباس و محمد علیرزاده

سارا منجزی پور که مدتی در کنسرت های محمد علیزاده دیده می شد و همین حضور شائبه ارتباط این دو را در فضای مجازی منتشر کرد. اما خانوم بازیگر می گوید او بعنوان طراحی لباس با این خواننده همکاری دارد و صرفا ارتباطشان کاریست.

Untitled

مدلینگ

بجز بازی و طراحی لباس بعنوان مدلینگ نیز شروع به فعالیت کرده است،  او ابتدا مدل آرایشی بود و حالا با یک برند خارجی جواهرات بنام الیسا همکاری می کند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی