|

مشکلات پلتفرمی!

وضعیت سولانا در بازار خون؟

solana

ازار ارز دیجیتال همچنان در حالتی نگران‌کننده به سر می برد، و ارز های دیجیتالی که انتظار نمی رفت درصدی پیشرفت کنند رکورد زدند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بازار ارز دیجیتال همچنان در حالتی نگران‌کننده به سر می برد، و ارز های دیجیتالی که انتظار نمی رفت درصدی پیشرفت کنند اکنون در حال پیشی گرفتن هستند ،اگر بخواهیم روند سولانا را بررسی کنیم این توکن شرایط نسبتاً بهتری در برابر ارز دیجیتال بزرگ یعنی بیت کوین دارد،سولانا (SOL) احساس بسیار بهتری نسبت به بیت کوین (BTC) دارد زیرا نرخ آن طی هفته گذشته 3 درصد افزایش یافته است.

سولانا

با توجه  به نمودار SOL/USD توسط TradingView اکنون سولانا (SOL) در کانالی گسترده بین منطقه حمایتی 180 دلار و منطقه مقاومتی 259 دلار معامله می شود. با وجود سقوط اخیر بازار، خریداران پس از شکست تلخ پشتیبانی، شروع به تلاش و به کار گرفتن ابتکار عمل‌های خود کردند،اکنون سولانا در حال حاضر، شانس خوبی برای ادامه معاملات جانبی در محدوده 200 تا 210 دلار  دارد. SOL در زمان انتشار این خبر با قیمت 196.37 دلار در حال معامله می باشد.

طبق داده های ارائه شده در شبکه اجتماعی و وبلاگ Neodyme، اعضای آن متوجه مشکلاتی در قرارداد قرض دادن توکن برنامه سولانا شدند. به این ترتیب، پروتکل‌های DeFi مبتنی بر سولانا را تحت تأثیر قرار داده است.مجموع ارزش قفل شده (TVL) در معرض خطر بیش از ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی