|

سیگنالی کارآمد!

معرفی مهم از بلاکچین برای رمزارزی ها!

arzdigital

دوست دارید چه کمپانی‌های بلاک‌چینی دیگری را به شما معرفی کنیم؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-باتوجه به داده های ارزنوصنعت بلاک‌چین تازه روی کار آمده و بااین‌حال به‌سرعت در حال رشد است. در اصل بلاک‌چین نوعی پایگاه توزیع داده و اطلاعات است که در گره‌های شبکه‌های کامپیوتری به اشتراک گذاشته می‌شوند. در این میان کمپانی‌های بزرگی در زمینه بلاک‌چین ایجاد شده‌اند که راه را برای رشد این صنعت جذاب هموارتر می‌کنند. ما طی چند پست این کمپانی‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

بیایید با کمپانی کوین‌بیس شروع کنیم که با درآمد ۵.۹ میلیارد دلار و ارزش بازار ۵۲.۴ میلیارد دلاری توانسته جایگاه خوبی در دنیا داشته باشد. کوین‌بیس در سطح جهانی زیرساخت‌های مالی ارائه می‌کند که ازجمله خدماتش می‌توان به انجام تراکنش‌ها و طراحی فناوری جدید اقتصادی در بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرد. به‌علاوه این پلتفرم سیستمی را برای نقدینگی تراکنش‌ها در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده و سرمایه‌گذاران می‌توانند در محیطی امن دارایی‌های دیجیتال خود را معامله کنند.

کمپانی مانکس گروپ هم جزو شرکت‌های بلاک‌چینی بزرگ دنیاست که درآمد خالص ۲۱۸.۱ میلیون دلاری و ارزش بازار ۱.۷ میلیارد دلاری دارد. بازدهی یک‌ساله این کمپانی برابر با ۲۲۳.۳ ٪ بوده و در ژاپن مستقر است. این کمپانی در بازار آنلاین ژاپن، آمریکا، چین و استرالیا فعالیت دارد و خدماتی هم در مورد مدیریت دارایی، آموزی انجام سرمایه‌گذاری، انجام مشاوره برای خریدوفروش در فارکس و ارز دیجیتال ارائه می‌کند.

شاید اسم کمپانی بیت‌ماینینگ را شنیده باشید، زیرا مرورگر BTC.com مال این کمپانی است. کمپانی بلاک‌چینی بیت‌ماینینگ درآمد خالص ۲۷.۹ - ٪ و ارزش بازار ۴۹۴.۵ میلیون دلار دارد. این شرکت تازه تاسیس بازدهی ۱۴۶.۶ ٪ است و در هنگ‌کنگ مستقر است. بیت‌ماینینگ گروهی از میانرهای ارزهای دیجیتال را تشکیل داده و با جمع‌آوری منابع محاسباتی به موفقیت استخراج ارز دیجیتال کمک می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی