|

بازی نهنگ ها

چرا بیت‌کوین ریزش کرد؟

بیت کوین

بیت‌کوین از محدوده ۴۷ هزار دلار تا ۴۲ هزار دلار ریزش کرد و حالا در این محدوده معامله می‌شود و توانایی صعود ندارد. چرا بیت‌کوین ریزش کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

این تحلیلگر که با نام مستعار credible شناخته می‌شود چند وقت پیش (یعنی زمانی که بیت‌کوین بالای ۴۷ هزار دلار بود) توئیتی منتشر کرد و در آن گفت که یک سرمایه‌گذار با جیب پر، سفارش خرید بزرگی بین ۴۰ تا ۴۴ هزار گذاشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، Credible اوایل این ماه، زمانی که بیت‌کوین بالای ۴۷ هزار دلار بود به ۳۲۲ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت:

«یک نهنگ بزرگ سفارش‌های زیادی برای خرید بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۴۰ تا ۴۴ هزار دارد. این نهنگ انقدری بزرگ هست که بتواند کمی قیمت را قبل از صعود کاهش دهد.»

این تحلیلگر بعد از این توئیت پیش‌بینی کرد بیت‌کوین قبل از صعود تا ۴۲ هزار دلار ریزش می‌کند. او عقیده دارد که این اصلاح به نهنگ‌ها فرصت انباشت می‌دهد.

Credible عقیده دارد حالا که بیت‌کوین در محدوده ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود اکثر سفارش‌های نهنگ بزرگ بازار در حال تکمیل است. به این ترتیب نهنگ بزرگ بازار بشقاب خود را با خرس‌های نزولی پر می‌کند. اگر در چند روز گذشته به افزایش حجم معاملات بیت‌کوین هم توجه کنید متوجه می‌شوید که سفارش‌های زیادی فعال می‌شوند.

«دو روز دیگر کندل هفتگی بیت‌کوین تشکیل می‌شود و قیمت باید بالای ۴۲ هزار دلار بماند تا در محدوده صعودی باقی بمانیم.»

این استراتژیست ارزهای دیجیتال همچنین با استناد به داده‌های می‌گوید مقدار زیادی بیت‌کوین در چند سال گذشته غیرفعال بودند. از طرفی با نگاه به تاریخ نمودار اینجا جایی است که رالی صعودی شروع می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی