|

پیروزی خارق العاده

برد چشمگیری نصیب شیبااینو دارها شد؟؟

SHIBAINU

چنین تحولی برای حامیان این رمزارز یک پیروزی محسوب می شود. حامیان شیبا اینو مدت‌هاست که برای ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت خدمات مالی رابین‌هود مارکتس (Robinhood Markets) چهار رمزارز جدید را به پلتفرم خود اضافه کرد. که رمزارزهاشیبا اینو(SHIB) جز آنها می باشد،چنین تحولی برای حامیان این رمزارز یک پیروزی محسوب می شود. حامیان شیبا اینو مدت‌هاست که برای دردسترس بودن این رمزارز برای معامله در رابین هود تلاش می کنند.ودر نهایت میم‌کوین محبوب شیبا به همراه ارزهای سولانا، پالیگان، و کامپاند در صرافی آمریکایی رابین‌هود لیست شده‌اند.

این خبر در حالی عصر دیروز منتشر شد که هنوز اطلاعیه رسمی از صرافی رابین‌هود به دست نرسیده بود. بااین‌حال در نتیجه این اقدام، شیبا رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرد و مطابق با اطلاعات کوین‌مارکت کپ، اکنون با نرخ ۰.۰۰۰۰۲۶۷۸ دلار معامله می‌شود.

شیبا بعد از لیست شدن در صرافی کوین‌بیس، زمان زیادی را منتظر ماند تا در رابین‌هود هم لیست شود و اکنون می‌توان انتظار معاملات بیشتری از آن داشت. رابین‌هود نیز در پاسخ به دلیل لیست کردن این میم‌کوین، به تعداد درخواست‌ بسیار بالا از سوی کاربران اشاره داشته است.

از طرفی قیمت شیبا اینو به‌دنبال اضافه‌شدن به پلتفرم معاملاتی رابین هود، در یک ساعت گذشته حدود ۸ درصد افزایش یافته است. در کنار شیبا اینو، سه توکن دیگر از جمله سولانا، کامپاند و پالیگان نیز به این بازار اضافه شده‌اند که قیمت هر کدام از آنها در یک ساعت اخیر به‌ترتیب ۳.۹، ۶.۶ و ۴ درصد رشد کرده است. گفتنی است که رابین هود در مجموع از معاملات ۱۱ توکن پشتیبانی می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی