|

سقوط سهام توئیتر!!

ایلان ماسک شاهکار کرد؟!!

ایلان ماسک

ایلان ماسک اعلام کرد برنامه خرید شرکت توئیتر را به حال تعلیق درآورده و با انتشار این خبر ارزش سهام توئیتر سقوط کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک اعلام کرد برنامه خرید شرکت توئیتر را به حال تعلیق درآورده و با انتشار این خبر ارزش سهام توئیتر سقوط کرد. ابرمیلیاردر آمریکایی می‌گوید منتظر مشخص شدن درصد دقیق حساب‌های کاربری جعلی در توئیتر است.همچنین گفته شد که ایلان ماسک در توییت اخیر خود اعلام کرده است که خرید توییتر موقتا به حالت تعلیق درآمده است. او گفته است که باید گزارشی در مورد تعداد اکانت‌های واقعی به او ارائه شود. توییتر اعلام کرده بود که تعداد اکانت‌های جعلی یا اسپم کمتر از ۵٪ بوده و این آمار از سوی تیم ماسک مورد سوال قرار گرفته است.

برخی بر این باور هستند که ایلان ماسک این معامله را در نهایت انجام نخواهد داد و این در حالی است که با انتشار اخبار اخیر، ارزش سهام توییتر در معاملات بیشتر از ۱۷٪ کاهش پیدا کرده و از سوی دیگر ارزش سهام تسلا با افزایش ۵ درصدی روبه‌رو بوده است.حساب کاربری ماسک که به تازگی عضو هیئت مدیره و بزرگترین سهامدار شرکت توئیتر شده نزدیک به ۹۳ میلیون دنبال‌کننده دارد.

مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس در ماه‌های اخیر نظرسنجی‌هایی در توئیتر راه انداخته که محور اصلی آنها ضرورت اصلاح ساختار این شبکه اجتماعی پرمخاطب است.نیز تا کنون مشخص نشده اعلام به تعلیق درآوردن فرآیند خرید شرکت توئیتر یا انصراف احتمالی از این کار برای ایلان ماسک چه پیامدهایی در بر خواهد داشت.ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا که با پیشنهاد 44 میلیارد دلاری خود قصد خرید توییتر را دارد، در توییت جدید خود لینکی از خبر رویترز را به اشتراک گذاشت و نوشت:

ilonmusk

«معامله توییتر به طور موقت متوقف شده است تا جزئیاتی که نشان می‌دهد حساب‌های اسپم/جعلی در واقع کمتر از 5 درصد تمام کاربران را تشکیل می‌دهند، منتشر شوند.»

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی