|

این موارد از بیت کوین را جدی بگیرید!!

bitcoin

قیمت بیت‌کوین همچنان برای حفظ سطوح فعلی در تلاش است...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت بیت‌کوین همچنان برای حفظ سطوح فعلی در تلاش است. نرخ تورم و شاخص قیمت مصرف‌کننده این هفته منتشر خواهد شد و نتایج آن می‌تواند بر بازار‌های پرریسک مانند رمزارزها بسیار اثرگذار باشد.

کندل هفتگی بیت‌کوین برای چهارمین هفته متوالی زیر میانگین متحرک ۲۰۰ آن بسته شده و این مسئله برای تحلیل‌گران نگران کننده بوده است. میانگین متحرک ۲۰۰ هفتگی در بازارهای خرسی پیشین به‌عنوان سطح حمایتی عمل می‌کرد و نفوذ به زیر آن موقتی بود.

ازسوی دیگر شاخص دلار همچنان در حال افزایش و در روند صعودی است. یکی از تحلیل‌گران همچنان برای شاخص DXY افزایش بیشتر را پیش‌بینی می‌کند.

شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) چهارشنبه ۱۳ جولای منتشر می‌شود و احتمالا تاثیر زیادی بر روند بازار خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود که نرخ تورم سالانه به ۸.۸٪ برسد؛ افزایش نرخ تورم بیش از این مقدار می‌تواند باعث واکنش شدید و ریزش بازار شود.و قیمت بیت‌کوین از حمایت داینامیک خود در الگوی استراحت رسم شده عبور کرد و این موضوع می‌تواند برای قیمت خطرناک باشد. در صورت بسته‌شدن کندل روزانه و تثبیت زیر این حمایت، ریسک ریزش بیشتر قیمت را تهدید می‌کند.

البته نباید از یاد برد که ساعت ۱۷ امروز شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا منتشر می‌شود و این موضوع می‌تواند تاثیر شدیدی بر نوسانات قیمت بیت‌کوین داشته باشد. نکته‌قابل توجه اینکه به محض منتشرشدن این آمار، اخبار مرتبط در شایانیوز پوشش داده خواهد شد و پیشنهاد می‌شود حتما با ما همراه باشید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی