|

حواستان به این موارد بیت کوین باشد؟!

Bitcoin

بیت‌کوین هفته جدید را با نزدیک‌تر شدن به مقاومت کلیدی و عبور از شوک تورم آمریکا شروع کرد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین هفته جدید را با نزدیک‌تر شدن به مقاومت کلیدی و عبور از شوک تورم آمریکا شروع کرد و برای همه ادامه این رشد مورد بحث قرار گرفته است.

قیمت بیت‌کوین در زمان نوشته شدن این مطلب در حال نزدیک‌ شدن به مقاومت میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای است؛ میانگین متحرکی که در بازار‌های خرسی قبلی به‌عنوان حمایت عمل می‌کرد و قیمت از اواسط ژوئن به محدوده پایینی آن وارد شده و نتوانسته است آن را پس بگیرد.

با خبر نزدیک شدن انتقال اتریوم به الگوریتم اجماع اثبات سهام، اتریوم عملکرد بهتری را نسبت به بیت‌کوین ثبت کرده است. یکی از تحلیل‌گران گفته است قدرت صعود اتریوم می‌تواند باعث افزایش قدرت خرید در بیت‌کوین شود و به لیکوئید شدن معامله‌گرانی اشاره کرد که حرکات صعودی اتریوم را نادیده می‌گیرند و همچنان اقدام به شورت کردن بیت‌کوین می‌کنند.

با انتشار اطلاعات مربوط به تورم و رشد آن، بحث درباره اینکه تورم در آمریکا به سقف خود رسیده است یا خیر، به انتشار شاخص CPI در ماه آگوست موکول شد. شاخص DXY که معمولا با دارایی‌های رمزارزی همستگی منفی داشت، پس از ایجاد سقف ۲۰ ساله در دو روز گذشته در حال کاهش بوده است.

با وجود رشد قیمت بیت‌کوین، طبق اطلاعات آن‌چین سایت کریپتوکوانت به نظر می‌رسد فروش توسط ماینر‌ها افزایش یافته و موجودی آن‌ها به کمترین مقدار خود از جولای ۲۰۲۰ رسیده است که این موضوع احتمال بروز فاز تسلیم توسط آن‌ها را افزایش می‌دهد.

قبلا به محدوده تراکم سفارشات فروش در محدوده قیمتی ۲۳ تا ۲۴ هزار دلار در صرافی بیت‌فینکس اشاره شده بود. به نظر می‌رسد در کندل‌های فعلی تراکم سفارشات ذکرشده در حال کاهش است. در صرافی بایننس نیز تراکمی از سفارشات فروش در قیمت ۲۳،۴۰۰ شکل گرفته بود، اما درحال‌حاضر فعلا این سفارشات حذف شده‌اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی