|

شاخص های مهم!

سیگنال های بسیار مهم بیت کوین!

bitcoin

بیت‌کوین در بازه زمانی روزانه نشانه‌های صعودی جدیدی در خود پدیدار ساخته است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین در بازه زمانی روزانه نشانه‌های صعودی جدیدی در خودبه وجود آورده است.ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۱۸ تریلیون دلار است که ۰.۰۵ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد،همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۰.۷۹ درصد کاهش یافته و به ۵۴.۲۴ میلیارد دلار رسیده است. روز پنج‌شنبه بیت‌ کوین با صعود به بالای سطح کلیدی 24200 دلار نشان از برک‌اوت داد.

اما این تلاش با شکست روبرو شد و بیت ‌کوین یک الگوی کندل‌استیک سنگ‌قبر را در بازه زمانی روزانه تشکیل داد.شاخص Fear & Greed، امروز نیز در وضعیتی مناسب قرار دارد و همچنان موضع معامله‌گران بازار رمزارز را مثبت تفسیر می‌کند. این وضعیت شاخص همزمان با اخبار مثبت آینده پیرامون بازار می‌تواند به سمت بالای ۵۰ واحد نیز برود.

گفتنی‌ است به عقیده برخی تحلیلگران، سطح ۲۴هزار دلار برای بیت‌کوین، سطح حمایتی قدرتمندی را تشکیل داده‌است. البته احتمال بازگشت قیمت به ناحیه ۲۴هزار دلار و آزمایش دوباره این سطح در روزهای آینده نیز دور از انتظار نخواهد بود

ازطرفی با توجه به اینکه میزان عرضه بیت کوین مشخص بوده در حالی که میزان عرضه طلا و ارزهای فیات مشخص نیست، برخی از کارشناسان بر این باورند که میزان تغییرات قیمت بیت کوین نسبت به سایر دارایی ها قابل پیش بینی تر است.با این اوصاف باید منتظر روندی مثبت از بیت کوین باشیم!

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: پرستو شیرمحمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی