|

بررسی قیمت دوج کوین بیت کوین.. امروز( 25 مرداد)

bitcoin

به دنبال پیک های اخیر و افزایش نوسانات، بیت کوین...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به دنبال پیک های اخیر و افزایش نوسانات، بیت کوین آرام شده و اکنون حدود 24000 دلار است. اکثر آلتکوین ها نیز امروزه به طور غیر معمول راکد هستند، به استثنای معدودی که یکی از آنها Dogecoin است.بیت کوین در سطح 24 هزار دلار متوقف شده چند روز گذشته برای این  ارز دیجیتال بازار کاملاً بی ثبات بود.

حتی آخر هفته شاهد نوسانات قیمتی متعددی بودیم. اولین بار بعد از دو ماه شاهد افزایش قیمت بیت کوین به 25000 دلار بودیم. در ابتدا نتوانست آن را نقض کند، اما گاوها بلافاصله به صحنه بازگشتند و در ساعات بعدی یک بار دیگر آن را به سمت شمال هل دادند. این منجر به جهش قیمت به 25200 دلار شد - بالاترین سطح قیمتی بیت کوین از اواسط ژوئن تاکنون می باشد  با این حال، نتوانست به صعود ادامه دهد و به سختی شروع به ردیابی مجدد کرد.

تنها در عرض چند دقیقه، بیت کوین بیش از 1000 دلار از ارزش خود را از دست داد و به زیر 24000 دلار سقوط کرد. از آن زمان، دارایی عمدتاً در آن سطح معامله شده است. ارزش بازار آن از سطح 450 میلیارد دلار دفاع کرده است و تسلط آن بر آلت ها کمی بیش از 40 درصد باقی مانده است.

ولی دوج کوین Dogecoin پیشتاز است توکن های جایگزین در روزهای اخیر نوسانات قیمتی مشابهی را تجربه کردند، اما اکنون در آرامش هستند. اتریوم به بالاترین حد خود در 74 روز به بالای 2050 دلار رسید که احتمالاً به دلیل هیاهویی که پیرامون ادغام آتی وجود دارد، تقویت شده است. با این حال، دومین کریپتو بزرگ از آن زمان تقریباً 200 دلار کاهش یافته است و اکنون زیر 1900 دلار معامله می شود.

در مقیاس روزانه، BNB، Ripple، Cardano، Polkadot، Avalanche و Shiba Inu همگی دستاوردهای ناچیز داشته اند. با این حال، دوج کوین در یک روز 8 درصد افزایش یافته. در نتیجه، اولین memecoin در تاریخ به بالای 0.08 دلار جهش کرد. بعد از هارد فورک اخیر، مونرو بیشترین سود داشته است. XMR 5 درصد ارزش افزوده است و اکنون به 170 دلار رسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: پرستو شیرمحمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی