|

امتیازی مهم!

پیش بینی مهم از شیبااینو!

SHIBAINU

بازی کارتی کلکسیونی اکوسیستم...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازی کارتی کلکسیونی اکوسیستم Shiba Inu Shiba Eternity امتیاز 4.9 از 5 را از کاربران دریافت کرد. این بازی را در لیست برترین بازی های پلی استور قرار می دهد. تحلیلگران چشم انداز صعودی خود را در مورد شیبا اینو حفظ کرده اند.دارندگان شیبا اینو نسبت به توکن میم واکنشی مثبت نشان می دهند بازی کارتی کلکسیونی Shiba Inu در تاریخ 6 اکتبر در سراسر جهان عرضه شد. از آن زمان تاکنون این بازی بیش از 100000 بار در سراسر جهان دانلود شده است و امتیاز 4.6، 4.9 را در بین 11500 نقد در فروشگاه پلی اندروید دریافت کرده است.

شیبااینو Shiba Inu به یکی از محبوب ترین توکن‌های میم تبدیل شده است و اخیراً بیش از 100000 دارنده SHIB جدید به سیستم خود اضافه کرده است. این بازی به کاربران این امکان را می دهد که از بین 10000 قهرمان شیبوشی و 500 کارت کلکسیونی و غیره انتخاب کنند. طرفداران بر این باورند که محبوبیت Shiba Eternity احتمالاً منجر به پذیرش SHIB می شود. تا 6 سپتامبر، بازی Shiba Eternity فقط برای کاربران iOS در دسترس بود.

در مدت زمان کوتاهی، Shiba Eternity به لیست ۲۰ بازی برتر دانلود شده در اپ استور پیوست. شیبا اینو حداقل 109033 دارنده جدید در سال 2022 به خود اضافه کرده است. همانطور که توسط Finbold گزارش شده است، SHIB در 3 ژانویه 1114483 دارنده جمع آوری کرده، بر اساس داده‌های CoinMarketCap، تعداد دارندگان SHIB به طور مداوم افزایش یافت و در 13 اکتبر به 1,223,516 دارنده رسید. با وجود کاهش علاقه به میم کوین ها و دارایی های ریسکی مانند Shiba Inu، Dogecoin-Killer دارندگان بیشتری را اضافه کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی