|

دستاوردهای عظیم !

شور و هیجان جدید از شیبااینو!!

SHIBAINU

دستاوردهای عظیم و جدید از شیبااینو..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هفته گذشته تیم Shiba Inu بازی Shiba Eternity را روی پلتفرم های اندروید و iOS منتشر کرد. پس از مرحله آزمایش اولیه در ویتنام و استرالیا، Shiba Inu این بازی را در سراسر جهان عرضه کرد. گزارش های اولیه آزمایش نشان می دهد که بازی کارتی Shiba Eternity Collectible با استقبال گسترده ای روبرو شده است. در اندروید، Shiba Eternity بیش از 100000 بار در سراسر جهان دانلود شده و این بازی امتیاز 4.6 را در بین 11500 بررسی از کاربران دریافت کرده است. طبق گفته تیم Shiba Inu، Shiba Ethernity یکی از پیچیده ترین بازی های کارتی کلکسیونی است که تا به امروز منتشر شده است.

این بازی به کاربران اجازه می دهد تا از بین 10000 قهرمان شیبوشی و 500 کارت کلکسیونی و بسیاری چیزهای دیگر انتخاب کنند. قبل از عرضه در اندروید، بازی Shiba Eternity از 6 سپتامبر در iOS در دسترس بود. در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، Shiba Eternity به فهرست ۲۰ بازی برتر دانلود شده در اپ استور اپل رفت.در حالی که بازی Shiba Eternity مورد توجه قرار گرفته است، سرویس دیگری با نام CryptEye گزارش داد که ارتش دارندگان SHIB به نقطه عطف جدیدی دست یافته اند.

در آخرین ماه سپتامبر 2022، شیبا اینو بیش از 100000 دارنده SHIB جدید اضافه کرد. تا کنون، در مجموع 2203375 کاربر توکن میم SHIB را در دست دارند. از زمان انتشار بازی کارتی کلکسیونی Shiba Eternity، 10000 کاربر دیگر به اکوسیستم Shiba Inu پیوسته اند. در روز راه اندازی، بیش از 2200 کاربر وارد تیم شدند. طی ماه گذشته، ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) تحت فشار فروش بوده و بیش از 10 درصد از قیمت خود را از دست داده است. تا زمان انتشار، ارز دیجیتال SHIB در حال حاضر با قیمت 0.00001011 دلار با ارزش بازار 5.5 میلیارد دلار معامله می شود.

ایلان ماسک علاوه بر دوج کوین حامی شیبا می‌باشد و ثروتمندترین مرد جهان اخیراً مشغول تبلیغ برند عطر خود "Burnt Hair" موی سوخته بوده که گفته است، کاربران می توانند عطر را از طریق ارز دیجیتال SHIB خریداری کنند. در حالی که کریپتو شیبا اینو (SHIB) در زمستان سال 2022 تحت فشار فروش بوده است، پشتیبانی مداوم از برخی از نقاط جهان دریافت می کند. همانطور که در اوایل این هفته گزارش شد، هنوز شور و هیجانی برای ارز دیجیتال SHIB در بین سرمایه گذاران هندی وجود دارد و امید است که این محبوبیت افزایش یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی