|

ویژگی‌های جدید توییتر ایلان ماسک

ایلان ماسک فرشته نجات دوج کوین اونم با توییتر؟

Dogecoin

با ارائه ویژگی‌های جدید توییتر ایلان ماسک، Dogecoin (DOGE) ۷ درصد رشد می‌کند?

لینک کوتاه کپی شد

 شایانیوز- میم کوین برتر Dogecoin (DOGE) دوباره در خط مقدم توییتر 2.0 قرار دارد زیرا ایلان ماسک آماده راه اندازی ویژگی های جدید در پلت فرم رسانه های اجتماعی می شود. پیش از این، بسیاری از برنامه‌های توییتر 2.0 به دلیل کمبود کارکنان متوقف شدند، زیرا ایلان «پدر دوج» ماسک بیش از 50 درصد از گارد قدیمی را اخراج کرد.

با این حال، روز یکشنبه، Chief Twit Elon Musk چندین ویژگی برای آینده را اعلام کرد. در همان زمان، توکن محبوب او هفت درصد افزایش  هفتگی را ثبت کرد و به لطف ارتش DOGE که همیشه خوشبین هستند رالی بازگشت دوج را تقویت کرد. با توجه به CoinGecko، در زمان انتشار، DOGE با قیمت 0.076995 دلار تغییر کرد.

ویژگی های Tinderesque برای توییتر؟

جالب است که ایلان ماسک به اشتراک گذاشته که اولین قابلیتی که در توییتر به صورت آنلاین منتشر می شود، کشیدن انگشت به چپ/راست بین دیسکاور و توییت های دنبال شده است. این نوع رابط کاربری شبیه Tinder، محبوب ترین برنامه دوستیابی است. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند به جای لایک کردن توییت های مورد علاقه خود، آنها را نشانه گذاری کنند.

علاوه بر این، توییت‌ها به زودی تنها به 280 کاراکتر محدود نمی‌شوند. گفته می شود که «توئیت های طولانی» آینده دارای محدودیت 4000 کاراکتری هستند که به طور قابل توجهی پلتفرم میکرو وبلاگ نویسی را تغییر می دهد. در نهایت، کیف پول رمزنگاری توییتر هنوز در حال توسعه است، در حالی که آقای ماسک همچنین وعده یک برنامه همه کاره را داده است که قرار است توییتر را به یک مرکز اجتماعی چند منظوره تبدیل کند.

DOGE نقش کلیدی در توییتر 2.0 ایفا می کند

به طور طبیعی، Memecurrency پیشرو احتمالاً نقش مهمی در ارتقاء بازی خواهد داشت، زیرا اجرای bull برای DOGE معمولاً همزمان با توسعه Twitter 2.0 است. به گفته ارتش DOGE، پنج عامل در طرح جدید وجود دارد که می تواند به شدت به پذیرش توکن کمک کند.

اینها شامل Twitter Crypto Wallet، Twitter Merch Store، Tipping Jar، Twitter Blue و Twitter Boost هستند. علاوه بر این، برخی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال حدس می زنند که Dogecoin می تواند به مرکز برنامه آینده و تلفن تسلا (NASDAQ:TSLA) تبدیل شود. به عنوان یک روش پرداخت پیش‌فرض، DOGE تبدیل به یک نیروگاه رسانه‌های اجتماعی مشابه Toncoin تلگرام (TON) می‌شود.

چرا شما باید مراقبت

برخی از ویژگی های مرتبط با DOGE، مانند Tipping Jar، قبلاً راه اندازی شده اند. از این رو، توسعه دهندگان Dogecoin انتظار دارند زمانی که سایر ویژگی های مرتبط در توییتر فعال شوند، شاهد یک رالی باشند.

بررسی

شیبا اینو (SHIB) با افزایش 1395 درصدی نرخ رایت SHIB، معامله کالا را امضا کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: عرفان واحدیان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی