|

ارزهای دیجیتال پیشرو!

پیش بینی سیگنال های بیت کوین و رمزارزها!

bitcoin

در اولین هفته سال جدید، ارزهای دیجیتال پیشرو پس از سال 2022 ، همه در منطقه سبز هستند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اولین هفته سال جدید، ارزهای دیجیتال پیشرو پس از سال 2022 ، همه در منطقه سبز هستند.بر اساس داده‌های CoinMarketCap، بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) هر دو در کل هفته افزایش نسبتاً کمی داشتند و در هفت روز گذشته به ترتیب 2 و 5 درصد افزایش داشتند. بیت کوین در حال حاضر با قیمت 16922 دلار در حال تغییر و اتریوم در زمان نگارش مقاله در حدود 1263 دلار بود. 

اما این دو رهبر بازار دومین کمانچه را نسبت به رالی بازیابی انفجاری سولانا (SOL) بازی کردند، که در هفته گذشته 32 درصد افزایش یافت که بیشترین رشد را در بین 20 توکن برتر داشت. تجمع سولانا روز دوشنبه با 11 درصد افزایش آغاز شد. این بازگشت غافلگیرکننده پس از سقوط آزاد SOL از زمان سقوط فاجعه‌بار FTX در نوامبر اتفاق افتاد. صرافی و بنیانگذار سام بنکمن-فرید، سرمایه گذار پیشرو و تقویت کننده اکوسیستم سولانا بود. هنگامی که یک رقیب Dogecoin مستقر در Solana به نام BONK در اختیار سازندگان، توسعه دهندگان و دارندگان NFT قرار گرفت، Solana طی 24 ساعت 16 درصد افزایش یافت. BONK از آن زمان تاکنون 43 درصد منفجر شده است.

توکن های متاورس Ape Coin (APE) و Axie Infinity (AXS) نیز از ابتدای هفته به سود خود ادامه دادند. APE با افزایش 12 درصدی به 4.04 دلار در حالی که AXS با 18 درصد افزایش به 7.06 دلار رسید. Cardano (ADA) و Litecoin (LTC) هر دو کمی بیش از 11٪ در این هفته افزایش یافتند. ارزش ADA 27 سنت و Litecoin 76 دلار است. Cosmos Hub (ATOM) تقریباً با 8.5 درصد صعود به 10.16 دلار با سرعت خود مطابقت داشت. اتریوم کلاسیک (ETC) این هفته 30 درصد رشد کرد و با قیمت 20.19 دلار معامله شد.

در حالی که پیامدهای FTX ادامه دارد، فدرال رزرو و دو تنظیم کننده دیگر ایالات متحده روز سه شنبه بیانیه ای صادر کردند و به بانک ها در مورد "نوسانات و آسیب پذیری های قابل توجه در سال گذشته" هشدار دادند. بیانیه مشترک ادامه داد: «بر اساس درک فعلی و تجربه آژانس‌ها تا به امروز، آژانس‌ها معتقدند که انتشار یا نگهداری به عنوان دارایی‌های رمزنگاری اصلی که در یک شبکه باز، عمومی و/یا غیرمتمرکز صادر، ذخیره یا منتقل می‌شوند یا سیستم مشابه به احتمال زیاد با رویه‌های بانکی مطمئن و سالم ناسازگار است.»

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی