|

جنگ مدیر و سرمربی دوباره بالا گرفت؛ مددی نسخه مجیدی را می‌پیچد؟

احمد مددی و فرهاد مجیدی

اختلاف مدیریت باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی سرمربی این تیم بار دیگر و بعد از مصاحبه جنجالی مددی اوج گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

علی اصغر ملکیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پس از حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الهلال، در مصاحبه‌ای گفته بود که درباره ادامه همکاری با مجیدی در اولین جلسه هیات مدیره این باشگاه تصمیم‌گیری شود؛ موضوعی که استارت حاشیه جدیدی را برای این تیم در آستانه شروع تمریناتش برای مسابقات لیگ برتر زد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، با این حال، این مصاحبه پایان کار نبود و صحبت‌های احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرده بود، در نهایت به واکنش فرهاد مجیدی منجر شد. 

مجیدی پاسخ مددی را می‌دهد؟

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در بخشی از صحبت‌های شب گذشته‌اش در پاسخ به سوالی در خصوص ادامه همکاری این باشگاه با فرهاد مجیدی برای حضور روی نیمکت این تیم در بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر و صحبت‌های قبلی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «با توجه به اینکه یک فصل فوتبالی، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به پایان رسیده این حق هیات مدیره و مدیرعامل است که ارزیابی کلی درباره عملکرد سرمربی تیم داشته باشد. موضوعی که علی‌اصغر ملکیان، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح کرده همین است و ما پس از دریافت گزارش پرویز مظلومی از امارات، عملکرد تیم را بررسی کرده و نتیجه نهایی را اعلام می‌کنیم».

موضوعی که با واکنش سریع مجیدی همراه شد؛ سرمربی استقلال که این روزها تمرینات تیمش را برای استراحتی کوتاه، تعطیل کرده در پستی اینستاگرامی نوشت که در یک مصاحبه تصویری در روزهای آینده درباره اوضاع استقلال به طور مفصل صحبت خواهد کرد.

مجیدی رو در روی مدیریت؛ جنگ حاشیه ادامه دارد

از همان زمان بازگشت دوباره مجیدی به استقلال، اختلاف این مربی با مدیریت باشگاه علنی شد. مجیدی که وضعیت بازیکنان تیم برایش اهمیت زیادی داشت بارها در این خصوص صحبت‌هایی را علیه مدیریت باشگاه مطرح کرد. با اینحال با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات و بعد از جذب نفرات مدنظر مجیدی، او در مصاحبه‌ای گفت همانطور که پیش از این از رویکرد مدیریت این باشگاه انتقاد کرده حالا از مدیران استقلال بابت همکاری با او در فصل مهم نقل و انتقالات تقدیر می‌کند. اما این صلح کوتاه مدیریت و سرمربی، چندان به درازا نکشید و صحبت‌های اخیر مددی ظاهرا بار دیگر بستر حواشی جدیدی را برای این تیم آغاز کرده است.

با توجه به سومی استقلال در مسابقات لیگ، ناکامی در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی و در نهایت حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ظاهرا مدیران این باشگاه تصمیمات جدیدی را در نظر دارند. این مهم در حالی است که پیش از این از گزینه‌های جایگزینی مجیدی نیز در برخی رسانه‌ها یاد شده بود اما با بالا گرفتن دوباره اختلاف بین آن‌ها، باید دید در نهایت آیا مجیدی در لیگ بیست و یکم نیز حضور روی نیمکت استقلال را تجربه خواهد کرد؟ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی