|

خلاصه بازی پرسپولیس-نفت مسجد سلیمان امروز 8 آذر، هفته هفتم لیگ برتر ایران

پرسپولیس با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان و کسب چهارمین پیروزی فصل، به رتبه دوم جدول صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در حالی برگزار می‌شود که سرخپوشان پایتخت در دومین بازی خانگی خود نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارند و باتوجه به توقف استقلال، فرصت ویژه‌ای برای عبور از رقیب سنتی در آستانه شهرآورد خواهد داشت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته هفتم سرانجام موفق شدند با عبور از استقلال به رتبه دوم برسند و با روحیه بالا به استقبال شهرآورد پایتخت بروند.

در نیمه اول این بازی دو صحنه مشکوک به پنالتی رقم خورد که در هر دو مهدی عبدی نقش آفرینی کرد؛ در یک صحنه توپ به دست مدافع نفت مسجدسلیمان برخورد کرد و در دیگری عبدی روی خط سرنگون شد.

در آغاز نیمه دوم سرخپوشان حملات خود را ادامه دادند و این بار روی حرکت میلاد سرلک، مهدی ترابی و ضربه مهدی عبدی، توپ به محسن زاده دروازه بان نفت مسجدسلیمان خورد و تبدیل به گل شد.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی(46 - نعمتی)، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر

01669202

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی زاده، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری(61 - عماد میرجوان)، علی عبدالله زاده، هاتف نادری

01669188

گل اول پرسپولیس 1 (گل به خودی - دقیقه 50): میلاد سرلک در مقابل محوط جریمه صاحب توپ شد و پس از حفظ توپ آن را به سمت چپ و مهدی ترابی فرستاد و آن را به دهانه دروازه ارسال کرد تا مهدی عبدی با تکل خود و برخورد آن به دروازه بان، گلزنی کند. باتوجه به اینکه ضربه عبدی در مسیر اوت بود، این گل احتمالا به نام دروازه بان حریف ثبت خواهد شد.

خلاصه بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی