|

شیرین ترین خاطره فرهاد از بازی با سپاهان؛ سه شنبه تکرار می شود؟!

هفته هفتم لیگ برتر دهم یکی از خاطره انگیز ترین بازی هایی است که استقلالی ها خاطره خوب آن را هرگز از یاد نخواهند برد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال و سپاهان فردا برای هفتاد و نهمین مرتبه در تاریخ مقابل هم قرار خواهند گرفت؛ این تقابل که یکی از تقابل های قدیمی فوتبال ایران به شمار می رود در حالتی کاملا مساوی پیش رفته و تا کنون سپاهان 30 بار و استقلال 29 بار موفق به کسب برد در آن شده اند؛ 19 بازی دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بازی فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد؛ جایی که استقلالی ها در آن پیروزی های خاطرانگیزی مقابل سپاهان کسب کرده اند؛ یکی از فراموش نشدنی ترین بازی هایی که هیچ گاه از یاد هواداران استقلال نخواهد رفت، مربوط به لیگ برتر 90-89 می شود؛ جایی که دو تیم در چارچوب هفته هفتم لیگ دهم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و آبی ها طی یک بازی هیجان انگیز و نفس گیر با نتیجه 4 بر 3 از سد میهمان خود گذشتند.

سپاهان در آن فصل، با هدایت امیر قلعه نویی و چهره ای کاملا استقلالی وارد مسابقات شد و ستاره هایی چون رضا عنایتی، مهدی رحمتی، خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده را در ترکیب داشت؛ همین موضوع به حساسیت کار افزوده بود و از طرفی خط حمله آماده استقلال (فرهاد مجیدی و میلاد میداوودی) که با وجود آمار گلزنی خوب در آن فصل به تیم ملی دعوت نشده بودند، از انگیزه بالایی برای درخشش در ورزشگاهی که آن روزها مثل امروز همه جایش را سکوت فرا نگرفته و مملو از تماشاگر بود، داشتند.

جالب اینجاست که بازوبند کاپیتانی دو تیم در آن دیدار به بازوی نویدکیا و مجیدی بود که قرار است فردا در قامت سرمربی، سپاهان و استقلال را راهی میدان کنند. خاطره آن دیدار قطعا برای سرمربی آبی ها شیرین و شنیدنی است اما محرم شاید تمایل زیادی به شنیدن آن نداشته باشد! استقلال نیمه اول آن دیدار را پیروزی سه بر صفر به پایان رساند. میداوودی دو گل زد و مجیدی هم دیگر گل میزبان را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند؛ او که در آن مقطع در اوج آمادگی به سر می برد در میانه میدان توپ را در اختیار گرفت، پا به توپ حرکت کرد و با عبور از بیک ‌زاده، عقیلی و جمشیدیان به زیبایی، مهدی رحمتی را هم از پیش رو برداشت و گل دوم استقلال را روی یک انفرادی چشم نواز به ثمر رساند.

01673659

سپاهان با تغییرات قلعه نویی در نیمه دوم به بازی برگشت و توسط بیک زاده و یانوش (دو بار) کار را به تساوی کشاند تا سکوتی مرگبار ورزشگاه آزادی را فرا بگیرد. این اما پایان کار نبود و رضا عنایتی در دقایق پایانی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا با به ثمر رسیدن یکی از عجیب ترین گل های آن فصل، استقلال مانع از کامبک رویایی سپاهان شده و بردی شیرین را به دست بیاورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی