|

حرف های تند مجید صدری علیه انصاری فرد

مجید صدری درباره قرارداد یحیی گل محمدی حمله تندی به محمدحسن انصاری فرد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

 یکی از بزرگ ترین مشکلات پیش روی باشگاه پرسپولیس پرداخت بدهی پدیده است. بدهی که زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد برای صدور رضایت نامه این مربی شکل گرفت و امروز به رقمی سنگین تبدیل شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ طبق رای کمیته استیناف، پرسپولیس به پرداخت 7 میلیارد و 8 میلیون تومان محکوم شده و مدیران پدیده درخواست پرداخت به روز آن طبق قرارداد منعقد شده و مبلغی حدود 15 میلیارد تومان را دارند.

مجید صدری شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، با اشاره به قرارداد منعقد شده انتقادات تندی را علیه محمدحسن انصاری‌ فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس مطرح کرد.

او در واکنش به صحبت‌های کاظم اولیایی درباره بدهی پرسپولیس به پدیده در برنامه فوتبال برتر چنین گفت:

مگر این بدهی قطعی شده است؟ کجا قطعی شده؟ آقای اولیایی شما که ادعای دیانت دارید، انصاری‎‌فرد یک قراردادی بسته که روزی 10 میلیون تومان ضرر و زیان است. یعنی 4/5 میلیارد شده الان 17 میلیارد تومان! یعنی ما دست هر چی نزول‌خور را از پشت بسته‌ایم. هوادار ما چرا باید اجازه بدهد که ما چنین عددی را پرداخت کنیم؟ من به حیدرپور هم گفتم که اگر 4/5 میلیارد می‌خواهد صبح بیاید و مخلص او هم هستیم، چه کسی گفته من روزی 10 میلیون تومان که انصاری‌فرد امضا کرده باید خسارت بدهم؟

این حملات کلامی مجید صدری علیه انصاری فرد در نوع خود جالب به نظر می رسید. به هرحال این طور که مشخص به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس با توجه به این مبلغ رضایت نامه چه در آن مقطع و چه در حال حاضر رقم گرانی را پرداخت خواهد کرد. رقمی که یحیی را به یکی از گران قیمت ترین مربیان ایران و آسیا تبدیل کرده است!

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی