|

پرسپولیس و یحیی؛ این پیوند گسستنی نیست!

جدایی یحیی گل محمدی در شرایط کنونی به هیچ وجه به سود پرسپولیس نیست

لینک کوتاه کپی شد

جدایی یحیی گل محمدی در شرایط کنونی به هیچ وجه به سود پرسپولیس نیست و باید مدیریت کنونی این مربی موفق را راضی کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، یحیی گل محمدی در دور دوم حضورش در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و با قاطعیت می توان گفت که او حتی از انتظارات هواداران هم جلوتر رفت.

گل محمدی دو قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر در کارنامه دارد و توانست تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم برساند. تیم او در فصل جاری هم با وجود انتقادهای که وجود دارد از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

در یکی دو روز اخیر خبرهای درباره احتمال جدایی یحیی از پرسپولیس به گوش رسیده است و حتی بعضی از خبرگزاری ها پا را از این فراتر گذاشتند و اعلام کردند که این مربی بعد از رویارویی با فولاد در سوپر جام تیم را ترک خواهد کرد.

ظاهرا مشکل یحیی گل محمدی مالی است و او از مدیریت باشگاه به خاطر دیرکرد در پرداخت مطالبات خود و کادر فنی ناراحت است.

صرف نظر از اینکه چه مشکلی بین یحیی و مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس است باید گفت که جدایی این مربی اصلا به سود سرخ پوشان نیست. باتوجه به مشکلات مالی که باشگاه دارد جذب مربی خارجی در شرایط و وضعیت کنونی در حد غیر ممکن است و از طرف دیگر هم گزینه داخلی مناسبی برای جایگزینی این مربی وجود ندارد و به همین خاطر باید مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس نهایت تلاش خود را برای راضی کردن این مربی به کار گیرد.

از طرف دیگر یحیی مربی بسیار محبوبی در بین هواداران پرسپولیس است و جایگاه خاصی هم در بین بازیکنان و پیشکسوتان تیم دارد و پایان همکاری با او شرایط را برای مدیریت جدید بسیار سخت خواهد کرد.

نباید فراموش هم کرد که پرسپولیس هم بهترین مکان برای بلند پروازی های یحیی است و این مربی در سرخ پوشان بهتر از هر تیم دیگری می تواند موفق شود و به همین خاطر باید گفت که این پیوند باید ادامه داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی