|

آخرین خبرها از لیست مازاد استقلال؛ خانه تکانی در خط میانی!

استقلال و فرهاد مجیدی را می‌توان یکی از موفق‌ترین تیم‌های لیگ در فصل نقل و انتقالات دانست.

لینک کوتاه کپی شد

با این حال در میان خریدهای فرهاد مجیدی بازیکنانی هم بودند که چندان انتظارات را برآورده نکردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360؛ یکی از این بازیکنان محمدرضا آزادی بود. او که سابقه بازی در تراکتور را دارد از لیگ یونان به استقلال آمد تا بتواند در خط حمله به آبی‌پوشان کمک کند. آزادی بازیکن تیم پایه تراکتور بود و توسط یحیی گل‌محمدی به تیم بزرگسالان آورده شد.

تیم فرهاد مجیدی همیشه محل خوبی برای درخشش بازیکنان جوان بوده است اما آزادی نتوانست این فرصت را در استقلال به دست بیاورد. حضور رودی ژستد و سبک بازی استقلال فرصت اثبات به آزادی جوان نداد. در تیمی که ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد هم  فرصت بازی پیدا نمی‌کنند آزادی کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی داشت که موفق به انجام آن نشد.

جدایی یادگاری استراماچونی

فردین رابط یادگاری آندره‌آ استراماچونی در استقلال است که زمان این مربی با قراردادی 5 ساله به جمع آبی‌پوشان پیوست. او هم از بازیکنان جوان تراکتورسازی بود که حضورش در استقلال با اتفاقات خوبی همراه نشد. این بازیکن حتی به صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان رفت تا شاید بعد از برگشت بتواند شرایط بهتری پیدا کند که این اتفاق نیفتاد و در نهایت هم قرار به جدایی این بازیکن شده است. 

وضعیت مبهم مرادی

بابک مرادی جزو اولین بازیکنانی بود که گفته شد از استقلال به تیم هوادار تهران می‌رود و انتقالش به این باشگاه قطعی شده است. قرارداد 2.5 ساله باشگاه استقلال با این بازیکن و علاوه برآن شرطی که درمقابل مشتریان او قرار داده اما انتقالش به این باشگاه تهرانی را منتفی کرده است. امیری، مدیرعامل باشگاه هوادار در این مورد می‌گوید: «باشگاه استقلال جهت صدور رضایت‌نامه انتقال قرضی در نیم فصل (۶ ماهه) درخواست مبلغ ۲ میلیارد تومان داشت که در حد توان مالی ما نبود و برای این بازیکن آرزوی سلامتی کردیم».

با توجه به اظهارات امیری باید انتقال مرادی را به تیم هوادار منتفی دانست. اما سوال این است که سرنوشت مرادی با استقلال چه می‌شود؟ آیا اگر تیمی خواهان جذب این بازیکن نباشد، استقلال ناچار است دوباره مرادی را درتمرینات خود بپذیرد؟ اصرار فرهاد مجیدی به استفاده از بابک مرادی در جناح چپ و حضور جعفر سلمانی آماده و بازگشت ابوالفضل جلالی جایی برای حضور این بازیکن در ترکیب آبی‌ها نخواهد گذاشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی