|

آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال 9 بهمن؛ در انتظار انفجار بمب های مجیدی!

تحرکات استقلال برای جذب بازیکنان جدید بزودی آغاز می‌شود و احتمالاً دو بازیکن جدید در ترکیب آبی‌ها قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

تحرکات استقلال برای جذب بازیکنان جدید بزودی آغاز می‌شود و احتمالاً دو بازیکن جدید در ترکیب آبی‌ها قرار خواهند گرفت. البته مجیدی در تلاش است این عدد را به 3 نفر ارتقا دهد و یک بازیکن خارجی را هم به خدمت بگیرد اما در قدم اول یک معاوضه در استقلال انجام خواهد شد و آبی‌ها نخستین خرید خود را با جذب بازیکنان داخلی به سرانجام خواهند رساند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایران ورزشی؛ افراد نزدیک به فرهاد مجیدی مدعی شده‌اند که در هفته جاری صالح حردانی که در فولاد خوزستان در پست دفاع راست بازی می‌کند، به استقلال خواهد پیوست و به جای او آرش رضاوند آزاد خواهد شد. پیش‌تر قرار بود رشید مظاهری با حردانی معاوضه شود که دروازه‌بان استقلال قبول نکرده با شرط معاوضه از استقلال برود و همچنان به دنبال اخذ رضایتنامه است.

از آن‌سو جواد نکونام نیز در مصاحبه‌های خود بارها اعلام کرده اجازه جدایی را به صالح حردانی نمی‌دهد و مشخص نیست که بر چه اساس نزدیکان به مجیدی از قطعی بودن این انتقال رونمایی کرده‌اند. با این حال چه صالح حردانی به استقلال بیاید، چه فرد دیگری، روزهای سرنوشت‌سازی در انتظار این مربی است و مجیدی باید با یکی دو جا‌به‌جایی مناسب تیمش را آماده و مهیای حضور در نیم فصل دوم کند و اجازه ندهد که از لحاظ فنی تیمش افت کند.

مجیدی به دنبال جذب یک هافبک خارجی هم هست که تا امروز هیچ توفیقی در جذب بازیکن مورد نظر به دست نیامده اما قطعاً در روزهای آتی باشگاه استقلال از نام بازیکن مورد نظر سرمربی استقلال رونمایی خواهد کرد چون زمان قابل توجهی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده و استقلال باید در مسیر تقویت خود قدم بردارد.

 البته ماجرای جذب علی کریمی نیز همچنان یک موضوع داغ در اردوی استقلال محسوب می‌شود و این بازیکن در رادار مدیران قرار دارد. در همین راستا مجیدی نیز با کریمی گفتمانی داشته و این بازیکن هم بی‌میل نیست که در استقلال بازی کند و به طور قرضی هم که شده از تیم ترکیه‌ای جدا شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • وحید ارسالی در

    این علی کریمی که قراره به استقلال بیاید درجام باشگاها عمدا توپ ها رو به استقلال میداد که استقلال نبازد، ،،مثل عمران زاده که با پنالتی صباباتری رو بیچاره کرد

  • قرمزته ارسالی در

    علی کریمی بیاد پرسپولیس بهتره واسش و دیگه هم نیازی به پلی میکر خارجی نیست...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی