|

فولاد و نکونام فعال ترین های فصل نقل و انتقالات

نکونام که در بازی‌های اخیر تیمش به صالح حردانی بازی نداده، قصد معاوضه او با آرش رضاوند از استقلال را دارد و گفته می‌شود توافقات نهایی هم…

لینک کوتاه کپی شد

درحالی‌که فصل نقل‌وانتقالات در لیگ برتر ایران شروع شده، فعلا جابه‌جایی‌های زیادی حداقل درخصوص تیم‌های مدعی و پرطرفدار صورت نگرفته و هواداران این تیم‌ها منتظر بمب‌های نقل‌وانتقالاتی هستند. در این بین فولاد خوزستان به‌نوعی پیشتاز تیم‌های مدعی بوده و به‌عنوان یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا کارش را با جذب علیرضا کوشکی، ستاره پیکان آغاز کرده، آن هم در شرایطی ‌که این بازیکن جوان مدنظر دو تیم مطرح پایتخت هم قرار داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ شهاب گردان، دروازه‌بان پیشین فولاد که نیم‌فصل اول عضو ذوب‌آهن بود هم این روزها در تمرینات فولاد حضور دارد و ظاهرا کار انتقالش به اهواز تمام شده است، با این حال گفته می‌شود مذاکرات فولاد با رشید مظاهری همچنان ادامه دارد و اگر درنهایت دروازه‌بان استقلال که تبدیل به گلر سوم این تیم شده بتواند قراردادش را فسخ کند، ممکن است سر از اهواز در بیاورد، هرچند گزینه تیم‌های دیگر مثل سپاهان و حتی پرسپولیس هم هست.

نکونام که در بازی‌های اخیر تیمش به صالح حردانی بازی نداده، قصد معاوضه او با آرش رضاوند از استقلال را دارد و گفته می‌شود توافقات نهایی هم در این خصوص انجام شده است. با این حال نقل‌وانتقالات اهوازی‌ها به همینجا ختم نمی‌شود. نکونام علاقه‌مند است محمدرضا خلعتبری را هم از اصفهان به اهواز منتقل کند، ضمن اینکه صحبت از احتمال فولادی شدن اسماعیل شریفات از آلومینیوم و سروش رفیعی از سپاهان نیز مطرح شده و مذاکراتی هم با تراکتور برای جذب محمد رزاق‌پور انجام شده است. ضمن اینکه می‌گویند نکونام از روابط خود با رامین رضاییان استفاده کرده و با او مذاکراتی انجام داده است تا به این ترتیب بتوان او را فعال‌ترین مربی لیگ برتری در نقل‌وانتقالات زمستانی نامید، آن هم در حالی که تیم‌های پرسروصدایی مثل استقلال و پرسپولیس فعلا فعالیت نقل‌وانتقالاتی خاصی نداشته‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی