|

رئال مادرید برای امباپه قید ولاهوویچ را زد!

مدیران رئال مادرید ترجیح دادند برای جذب دوشان ولاهوویچ، اقدامی نکنند ستاره یوونتوس، شرکت نکرده و در انتظار کیلیان امباپه بمانند.

لینک کوتاه کپی شد

ولاهوویچ این فصل نمایش درخشانی را در رقابت‌های لیگ ایتالیا داشت و باعث شد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ یوونتوس جدی‌ترین مشتری این بازیکن بود که مدت‌ها بود خبر تلاش آنها برای به خدمت گرفتن ولاهوویچ از فیورنتینا به گوش می‌رسید.

با این حال این باشگاه ایتالیایی علاقه‌ای نداشت که ستاره خود را در اختیار یکی از رقبایی قرار دهد که در همان لیگ توپ می‌زند و همین موضوع باعث شد که آنها به فکر انتقال او به تیمی خارج از لیگ ایتالیا باشند

کادناسر ادعا کرده که مدیران فیورنتینا برای انتقال او به رئال مادرید با مدیران این باشگاه اسپانیایی تماس‌هایی داشته‌اند تا آنها  را متقاعد کنند که ولاهوویچ را به خدمت بگیرند. این باشگاه همچنین باور داشته که شاید توانایی مالی رئال بیش از یووه باشد و آنها بتوانند مبلغ بالاتری را برای خرید این بازیکن پرداخت کنند.

با این حال رئال مادرید پس از بررسی شرایط تصمیم گرفت که به پیشنهاد جذب یکی از جذاب‌ترین مهاجمان جوان حال حاضر اروپا پاسخ منفی بدهد.

گفته می‌شود رئالی‌ها قصد دارند تمام تمرکزشان را روی کیلیان امباپه و جذب این ستاره فرانسوی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد بگذارند.

این در حالی است که با توجه به شرایط کریم بنزما و عدم اعتقاد کارلو آنچلوتی به لوکا یوویچ، رئال به یک مهاجم نوک در زمستان امسال نیاز داشت اما تصمیم گرفت همچنان منتظر پایان فصل و حضور امباپه در سانتیاگو برنابئو بماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی