|

شرط عجیب رئال مادرید برای جذب ارلینگ هالند!

طبق ادعای بیلد، رئال مادرید به ارلینگ هالند گفته است که یک سال دیگر منتظر بماند و تابستان 2023 او را جذب خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید همراه با سیتی و بارسلونا جدی ترین باشگاه های خواهان ارلینگ هالند است و شاید به این جمع پی اس جی نیز اضافه شود. بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند از همین تابستان قابل فعال شدن است و رقابت برای جذب او مدت هاست که شروع شده ولی ممکن است این ستاره نروژی یک فصل دیگر نیز در دورتموند ماندنی شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛  در آلمان ادعا می کنند که تمایل خود بازیکن، پیوستن به رئال است و او ترجیح می دهد راهی باشگاه مادریدی شود.

دورتموند نیز علاقه‌مند به حفظ ارلینگ هالند حداقل برای یک فصل دیگر است و مشکلی با پرداخت دستمزد 14 میلیون یورویی این بازیکن نیز ندارد. طبق ادعای بیلد، رئال از هالند خواسته تا یک فصل دیگر هم در دورتموند بماند و سپس تابستان 2023 او را به خدمت خواهند گرفت.

از قرارداد هالند دو سال دیگر باقیمانده و از آنجا که برای فصل بعد جذب کیلیان امباپه در اولویت قرار دارد و همچنین کریم بنزما نیز در اوج است و می تواند تا حدود دو سال دیگر این روند درخشان را استمرار ببخشد، رئال مادرید هالند را برای تابستان 2023 مدنظر دارد. پرداخت دستمزد به امباپه، هالند و بنزما می تواند برای رئال باعث مشکلات مالی شود و با توجه به اینکه قرارداد کریم بنزما سال 2023 به اتمام خواهد رسید، رئال قصد دارد ستاره نروژی را جایگزین کریم کند. فرمولی که باید دید مورد موافقت هالند قرار خواهد گرفت یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی