|

جلسه ارلینگ هالند با رایولا؛ مقصد بارسلونا یا رئال مادرید؟!

ارلینگ هالند، ستاره دورتموند به موناکو رفته است تا مذاکراتی را با رایولا انجام دهد.

لینک کوتاه کپی شد
3

قرارداد هالند با دورتموند تا سال 2024 ادامه دارد اما بند فسخی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که سایر باشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از آن در تابستان اقدام به خرید او کنند.

این موضوع باعث شده که باشگاه‌های بسیاری به دنبال نهایی کردن قرارداد این بازیکن در تابستان پیش رو باشند و باشگاه دورتموند  نیز قصد دارد با استفاده از پول فروش او، تیمش را تقویت کند.

باشگاه‌های لیگ برتری چون منچستریونایتد و منچسترسیتی و هم‌چنین رئال مادرید و بارسلونا به‌طور جدی شرایط این بازیکن را مدنظر دارند و این مهاجم 21 ساله نیز گزینه‌هایش را بررسی می‌کند تا بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

یش از این گفته می‌شد  که رئال مادرید گزینه اصلی هالند است و این بازیکن شخصا دوست دارد در این تیم به میدان برود اما برخی از منابع اسپانیایی در روزهای گذشته خلاف این موضوع را عنوان کرده و اعلام کردند که این بازیکن امیدوار است هرچه زودتر بتواند به بارسا ملحق شود.

با این حال روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که مینو رایولا که تمامی کارهای نقل و انتقالاتی هالند را برعهده دارد در بیمارستانی در موناکو بستری است و به همین دلیل شرایط این بازیکن به این زودی مشخص نخواهد شد.

در این خبر آمده که قرار بود جلسه‌ای در اواسط ژانویه بین این دو نفر برگزار شود اما بیماری این مدیربرنامه ایتالیایی شرایط را بهم ریخت و حالا هالند با جت به موناکو رفته تا دیداری با رایولا داشته باشد و درباره آینده‌اش و شرایط فعلی صحبت کند.

بسیاری باور دارند که بحث اصلی بین این دو نفر بر سر این موضوع است که آیا هالند باید همین امسال و در پایان فصل جاری از دورتموند جدا شود یا یک فصل دیگر نیز به حضورش در این باشگاه آلمانی ادامه دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی