|

رونالدو تصمیم نهایی خود را گرفت!

رسانه های انگلیس ادعا می کنند که تصمیم رونالدو برای ترک منچستریونایتد جدی است.

لینک کوتاه کپی شد

کریستیانو رونالدو در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی بود که از یوونتوس جدا شد و به منچستریونایتد بازگشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در ابتدا قصد پیوستن به سیتی را داشت ولی با دخالت سر الکس فرگوسن و یکی دو بازیکن قدیمی یونایتد، نظرش را تغییر داد. شروع رونالدو خوب بود و گل های مهمی هم به ثمر رساند ولی روند منچستر با اوله گنار سولسشر خوب پیش نرفت و در نهایت مرد نروژی برکنار شد. آمدن رالف رانگنیک هم افاقه نکرد و به نظر می رسد منچستر برای پنجیمن سال متوالی فصل را بدون جام تمام خواهد کرد و حتی شاید نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را هم به دست بیاورند.

نیمکت نشینی های رونالدو زیر نظر رانگنیک هم مزید بر علت شده تا فوق ستاره پرتغالی از شرایط خود ناراضی باشد و به اینها باید جو منفی رختکن تیم را نیز اضافه کرد.

با توجه به جذب بازیکنانی چون رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران، انتظار می‌رفت یونایتد با حضور این ستاره‌ها به تیمی مدعی در تمامی رقابت‌ها تبدیل شود اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار پیش نرفته و طبق ادعای سان، رونالدو از حالا تصمیم خود برای جدایی در تابستان را گرفته است.

 

طبق این گزارش، بدون توجه به اینکه یونایتد سهمیه را کسب خواهد کرد یا خیر، رونالدو این روزها در حال بررسی گزینه های دیگر است و به قراردادش که تا 2023 اعتبار دارد، پایان خواهد داد. او به خصوص از اینکه رسانه ها از وی به عنوان یکی از دلایل متشنج شدن شرایط رختکن تیم نام می برند، عصبانی است. 

گفته می شود اگر زین الدین زیدان راهی پی اس جی شود، رونالدو را نیز با خود خواهد برد تا سال های پایانی فوتبالش را در پاریس سپری کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی