|

تنها راه انتقال ارلینگ هالند به رئال مادرید!

اگر ارلینگ هالند خواهان انتقال به رئال مادرید است، چاره ای جز صبر کردن تا تابستان سال 2023 ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

ارلینگ هالند پیشنهادی از رئال مادرید برای پیوستن به این باشگاه داشته و مذاکرات بین طرفین آغاز شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نشریه Ruhr Nachrichten که رابطه نزدیکی با باشگاه دورتموند داشته و از اخبار این باشگاه مطلع است، ضمن اعلام این خبر مدعی شد مدیران رئال مادرید از ارلینگ هالند خواسته اند تا یک سال دیگر را در بوندسلیگا با لباس دورتموند سپری کند و پس از 12 ماه و در تابستان سال 2023 راهی سانتیاگو برنابئو شود.

قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید در سال 2023 به پایان می رسد و این باشگاه به دنبال یافتن شماره 9 جدیدی برای جانشینی این بازیکن فرانسوی است. بنزما از زمان جدایی کریستیانو رونالدو ستاره این تیم بوده، اما دوران ورزشی او رو به پایان است و رئال مادرید از همین حالا به فکر یافتن گزینه ای مناسب برای جانشینی این مهاجم گلزن است. البته رئال مادرید در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن قرار داده و جذب همزمان او و ارلینگ هالند را دشوار تلقی می کند.

البته خود ارلینگ هالند خواهان انتقال به رئال مادرید در سال های پیش رو است، اما ترجیح می دهد هر انتقالی در همین فصل تابستان امسال انجام شود و این در واقع تنها مورد اختلاف بین این بازیکن و باشگاه اسپانیایی است. به هر حال ارلینگ هالند 21 ساله باید به زودی در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. این بازیکن مورد توجه تیم هایی چون رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و یونایتد، چلسی و پاری سن ژرمن قرار داشته و از نام های مهم بازار تابستانی پیش رو خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی