|

وزیر ورزش هم استقلالی است و هم پرسپولیسی!

در ماجرای آمدن رامین رضاییان به پرسپولیس شاهد اتفاقات جالبی در فضای مجازی بودیم.

لینک کوتاه کپی شد

 درست در آخرین روز فصل نقل و انتقالات که پرسپولیسی ها به شدت از عملکرد مدیران باشگاه ناراضی بودند به وزیر ورزش حمله کرده و او را طرفدار استقلال دانستند. به زعم  بخش زیادی از هواداران پرسپولیس وزیر ورزش کاری کرده بود که این تیم نتواند بازیکن بخرد و در فصل نقل و انتقالات عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از رویداد24؛ البته بعد از پیوستن رامین به پرسپولیس هم هواداران این تیم عقیده داشتند که تیم‌شان هنوز در خط حمله مشکل دارد و باید یک مهاجم دیگر جذب کند اما نکته جالب و عجیب اینجا بود که به محض حضور رضاییان در پرسپولیس این بار استقلالی ها وارد عمل شده و وزیر ورزش را پرسپولیسی قلمداد کردند.

آنها می‌گفتند استقلال ۸ بازیکن را در نیم فصل از دست داده و سجادی هم مثل سلطانی فر پرسپولیسی است. در واقع وزیر ورزش صبح شنبه استقلالی شده بود و شب که رامین به پرسپولیس پیوست، استقلالی‌!

حمید سجادی با این اتفاقات یک روز هیجان انگیز را پشت سر گذاشت و به نظر می‌رسد این روند در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت. همین داستان را به نوعی در مورد فدراسیون فوتبال هم شاهد هستیم پرسپولیسی‌ها البته همچنان عقیده دارند تیمشان نیاز به تقویت دارد و وزیر ورزش کماکان استقلالی است درست مثل استقلالی ها که سجادی را هم مثل سلطانی‌فر یک پرسپولیسی دو آتشه می‌دانند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی