|

آخرین اخبار از جلسه عزل عزیزی خادم؛ مهرعلی و بهاروند از جلسه اخراج شدند!

هم پیمانان شهاب عزیزی خادم از جلسه هیات رئیسه فدراسیون که با دستور جلسه عزل موقت او تشکیل شده است، خارج شدند!

لینک کوتاه کپی شد

عزیزی خادم زمان رأی‌گیری درباره عزل حق حضور در جلسه را ندارد

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، برابر قانون هنگامی که جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با دستور «عزل موقت رئیس فدراسیون» برگزار می‌شود چنین جلسه‌ای باید مشتمل بر دو بخش باشد.

در بخش نخست از جلسه که باید با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شود اقدام به طرح مسائل و سؤالات اعضای هیأت رئیسه که خواهان عزل موقت ایشان هستند می‌شود و دفاعیات و پاسخ رئیس فدراسیون دریافت می‌گردد.

در بخش دوم جلسه که باید بدون حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شود ابتدا مذاکرات موافقان و مخالفان عزل موقت رئیس فدراسیون و بررسی دفاعیات و مستندات و پاسخ‌های دریافتی از رئیس فدراسیون فوتبال، صورت می‌گیرد و نهایتاً اقدام به رأی‌گیری برای عزل موقت رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود.

هم پیمانان عزیز خادم بیرون شدند!

حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند که خلاف دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا به محل برگزاری جلسه هیات رئیسه رفته بودند، بعد از رویت نامه کنفدراسیون از محل جلسه خارج شدند

صبح امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای فعالیت هر دو نایب رئیس اول و دوم فدراسیون را غیرقانونی دانست و اعلام کرد آنها حق ندارند در جلسه هیات رئیسه شرکت کنند اما حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند که نمی خواستند هم پیمان خود را تنها بگذارند خلاف دستور کنفدراسیون به محل برگزاری جلسه رفتند تا کنار شهاب عزیزی خادم باشند و مانع عزل موقت رئیس فدراسیون فوتبال شوند.

در نهایت کامرانی فر دبیر کل فدراسیون که حکم دبیر جلسه امروز را دارد، نامه کنفدراسیون را به آنها نشان داد و هر دو را از جلسه اخراج کرد. دقایقی قبل نواب اول و دوم که فعالیت شان غیرقانونی است از درب پشتی ساختمان مرکز ملی فوتبال بیرون رفتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی