|

ارلینگ هالند تکلیف تیم های اروپا را روشن کرد؛ مقصد نهایی مشخص شد!

نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر از توافق ارلینگ هالند با رئال مادرید داد.

لینک کوتاه کپی شد
2

«رئال مادرید با وکیل ارلینگ هالند و پدر او بر سر یک پیش قرارداد ترجیحی به توافق نهایی رسید»؛ این ادعایی است که امروز نشریه اسپورت چاپ بارسلونا مطرح کرد. بر این اساس رئال قدمی جدی در راه جذب ستاره نروژی دورتموند برداشته است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اسپورت نوشته است که اواخر ژانویه نشستی بین نماینده های رئال و "رافائلا پیمنتا"، وکیل برزیلی و دست راست مینو رایولا مدیر برنامه های هالند صورت گرفته است. رئالی ها برای مذاکره با شوامنی، هافبک موناکو به این شهر رفته بودند ولی فرصتی دست داد تا با پیمنتا برای هالند وارد مذاکره شوند. پس از چند دور گفت و گو بالاخره دو طرف به توافق می رسند و البته هنوز مشخص نیست که این قرار ملاقات از پیش تعیین شده بود یا به شکل اتفاقی صورت گرفته است.

در این گفت و گو ها پدر هالند نیز حضور داشت و نظر نهایی را با مشورت پسرش می داد. مینو رایولا به دلیل بیماری چندین هفته است که تحت نظر پزشکان قرار دارد و شرایط حضور در جلسات را نداشت ولی همه چیز با هماهنگی این ایجنت ایتالیایی بود.

بر اساس این توافق، رئال مادرید دست بالاتر را نسبت به بارسا و سیتی، دو باشگاه دیگر خواهان هالند خواهد داشت. البته در مورد زمان جدایی، همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد و اگر تشخیص بدهد که همین تابستان بهترین موقعیت برای جدایی از دورتموند است، رئال مادرید باید طبق قرارداد، قدم جدی را برای جذب او برداشته و با دورتموند وارد مذاکره شود. ارتباط بین رئال و دورتموند بسیار خوب است و باشگاه مادریدی امیدوار است بتواند بند 75 میلیون یورویی فسخ او را تا 60 میلیون یورو به علاوه انتقال لوکا یوویچ، کاهش دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی