|

استقلال متحد می شود؛ آشتی سریع، بعد از قهر بحث برانگیز!

سردار آجورلو هرچه سریع تر می خواهد بین کاپیتان و سرمربی تیم آشتی ایجاد کند تا حواشی سریعا از بین برود.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در آستانه بازی هفته نوزدهم و در جدال برابر فجرسپاسی با اتفاقات ناخواسته‌ای روبرو شده است. قبل از آنکه مشخص شود این تیم در دیدار برابر فجر نمی‌تواند از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند استفاده کند، ارتباط کاپیتان و سرمربی تیم به هم خورد و فرهاد مجیدی، وریا غفوری را در اختیار باشگاه گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ ظاهرا وریا غفوری بعد از اینکه پی می‌برد در ترکیب اصلی استقلال برابر فجرسپاسی حضور ندارد با رفتاری اعتراض‌آمیز کاورش را پرت می‌کند و تمرین را ترک می‌کند. این رفتار باعث شده تا فرهاد مجیدی خیلی سریع، کاپیتان را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دهد. به این ترتیب، این تیم در بازی امروز علاوه بر دو مدافع میانی اصلی، وریا غفوری را هم به دلیل کدورت موجود در اختیار ندارد.

با وجود قهری که به تازگی در مجموعه آبی رخ داده، اما به نظر می‌رسد این موضوع قرار است به سرعت حل و فصل شود. آنطور که «همشهری» نوشته مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال سخت پیگیر است تا شرایط ایده‌آل این روز‌های تیمش را حفظ کند و اجازه ندهد مسائل حاشیه‌ای تیمش را دچار مشکل کند. در همین راستا او شرایط را به شکلی فراهم کرده تا بعد از بازی با فجرسپاسی جلسه‌ای با حضور کاپیتان و سرمربی تیمش برگزار کند و با رفع سوءتفاهم‌ها زمینه بازگشت وریا غفوری به تمرینات را فراهم کند.

با توجه به اینکه هم وریا غفوری و هم فرهاد مجیدی به‌دنبال این هستند که استقلال هرطور شده با حفظ صدرنشینی در این فصل به‌عنوان قهرمانی برسد، به‌نظر می‌رسد ایجاد تفاهم و آشتی میان آن‌ها کار سختی برای مدیرعامل استقلال نیست. آن هم در شرایطی که آجورلو خودش شخصا وارد گود شده تا زودتر این موضوع را حل کند.

او بسیار امیدوار است این حاشیه‌ها را بعد از بازی با فجرسپاسی کاملا جمع کند، اما اگر به هر دلیلی بعد از بازی این اتفاق نیفتاد مطمئنا طی چند روز آینده این موضوع حل خواهد شد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی