|

کیلیان امباپه را رئالی بدانید!

جوزپ پدرول، کارشناس ال‌چرینگیتو، شایعات ماندن کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن را بی اساس خواند.

لینک کوتاه کپی شد

در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که کیلیان امباپه تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت و حتی گفته شد که باشگاه اسپانیایی پیشنهاد 200 میلیون یورویی نیز برای جذب این بازیکن به پاری سن ژرمن ارائه داده است، اما نهایتا PSG کوتاه نیامد تا انتقال او به سانتیاگو برنابئو به تعویق بیفتد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پاری سن ژرمن تلاش زیادی برای راضی کردن امباپه انجام داده اما تا این لحظه ناکام بوده است. با این حال روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه کیلیان امباپه به تمدید قرارداد با پاری‌سن ژرمن نزدیک شده و امیدهای تیم فرانسوی برای حفظ او به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.  در واقع گفته شد که باشگاه فرانسوی یک پیشنهاد نجومی به امباپه ارائه داده که شاید او نتواند آن را رد کند.

جوزپ‌پدرول، کارشناس معروف برنامه تلویزیونی ال‌چرینگیتو که در تابستان گذشته نیز ادعاهای زیادی را در مورد انتقال امباپه به رئال مادرید مطرح کرده بود، حالا تاکید کرده که این بازیکن در تابستان راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد. او‌ گفت: " امباپه اولین بازیکنی خواهد بود که رویایش را به پول ترجیح می‌دهد. توجهی به شایعات نداشته باشید او برای رئال مادرید بازی خواهد کرد. باشگاه قضیه امباپه را تمام شده می‌داند و حالا تمرکز خود را روی به خدمت گرفتن هالند گذاشته است."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی