|

اولویت فرهاد مدافع خارجی است یا داخلی؟

از آنجایی که در این شرایط که پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته است و تیم‌ها فقط می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از اینکه 3 مدافع وسط استقلال به دلایل مختلف در نیم‌فصل از این تیم جدا شدند، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که چند گزینه خارجی برای این پست مدنظر کادرفنی قرار گرفته و بررسی‌ها درباره سوابق آنها آغاز شده است. البته از آنجایی که در این شرایط که پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته است و تیم‌ها فقط می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند، این موضوع وسواس کادرفنی آبی‌ها را به همراه داشته تا آنها در این شرایط بهترین گزینه را جذب کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ در این مورد طی روزهای گذشته نام چند بازیکن از کشورهای مختلف رسانه‌ای شده بود که یکی از اعضای کادر استقلال با تکذیب این اخبار در این خصوص اعلام کرد که هیچ‌کدام از این نفراتی که نام‌شان رسانه‌ای شده است، در بین گزینه‌ها قرار ندارند.

البته نام دو گزینه ایرانی نیز طی روزهای گذشته در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود که طبق شنیده‌ها فعلا تا بررسی گزینه‌های خارجی نامی از مدافعان ایرانی مطرح نیست و در این زمینه تا تعیین‌تکلیف بازیکن آزاد خارجی، خبری از جذب مدافع داخلی نخواهد بود اما چه بسا این امر هم خیلی زود تعیین‌تکلیف شده و جذب مدافع ایرانی خیلی زود در دستور کار قرار بگیرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی